אא

"פלאנטו" קיבלו את הקיץ במסיבה מפלאנטה אחרת

500 סוכני נסיעות ובני משפחותיהם השתתפו בהפנינג מסורתי של "פלאנטו".

Shutterstock Shutterstock

"פלאנטו", המאגדת בתוכה למעלה מ- 80 משרדי נסיעות, ממשיכה במסורת מסיבות קיץ, אליהם מוזמנים סוכני נסיעות ומנכ"לי חברות התיירות בישראל יחד עם בני משפחותיהם, מקטן ועד גדול.

הפעם התקבצו ביום שישי בבריכת השחייה בקיבוץ גבעת חיים מאוחד. 500 אנשי תיירות, שחגגו את בוא הקיץ בהפנינג ענק, שכלל כיבוד ושתייה חופשית, מגלשות מים ומתקנים מתנפחים, תחרויות שחיה, כדורגל, כדורסל, משיכת חבל, תחרויות סייף וקייאקים, כשגולת הכותרת הייתה מופע אקרובטי מלהיב של נבחרת בנות הפועל גדרון בשחייה צורנית אומנותית.




בנות הפועל גדרון במופע שחייה צורני במסיבת קיץ של "פלאנטו"


לאורך כל החגיגה ליווה הזמר טושקו בניגון חצוצרה ושירה, שסחפה את סוכני הנסיעות להצטרף אל הזמר המוכשר ב"שירת מקהלה" שהעירה את תושבי ישובי עמק חפר משנת צהריים של יום שישי.

מנכ"ל "פלאנטו", עמוס סרי, שהגיע למסיבה מלווה ברעייתו ג'ודי ובילדיו ציין "הפכנו את מסיבת הקיץ לאירוע קבוע, אותו אנו חוגגים מידי שנה בתחילת החופש הגדול, יחד עם כל סוכני הנסיעות ומנכלי חברות הנסיעות בישראל. מגיע לכולם לצאת משגרת היום יום ומהעבודה המסורה שהם מקדישים, מסירות שהצעידה את משפחת "פלאנטו" להיות רשת הנסיעות הגדולה בישראל".




עמוס סרי, מנכ"ל פלאנטו ובני משפחתו


לשלמות האירוע דאגו גם נותני החסות, חברת השכרת הרכב "שלמה סיקסט", שנציגה מנהל תיירות יוצאת, בועז יעקובי, דאג ל"צבוע" את ראשי האורחים בכתום. צבע הכובעים החולצות והבנדנות אותם העניק למוזמנים. לשאר המתנות דאגו נציגי A.B.C, שהעניקו כשי מטקות, סלים צבעוניים וצלחות "בומרנג", שחותמת "אמדאוס" מציינת "גם אנו נותני החסות לחגיגת פלאנטו".



לצפייה בגלריית תמונות ממסיבת קיץ 2009 של "פלאנטו"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: