אא

חייגו או תמותו! הקונספט החדש של קווי חופשה

החברה מעלה קמפיין עם שפה פרסומית חדשה בתחום התיירות שקוראת לנו להתחיל לחיות...תקציב הקמפיין כ-4 מיליון ש"ח

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות "קווי חופשה" עולה השבוע בקמפיין פרסום לקראת הקיץ, שבמרכזו שפה פרסומית חדשה בתחום התיירות שקוראת לנו להתחיל לחיות... הקמפיין כולל מודעות בעיתונות כתובה ובאינטרנט. מסקרים שערכה החברה באמצעות משרד הפרסום החדש שלה זרמון - גולדמן עולה, שאלפים בעולם הרחב הינם עבדים ללחץ בעבודה וכתוצאה במשפחה, ולכן אין להם זמן להשקיע בזוגיות ובהנאות החיים. מחקרים רבים מלמדים שהסטרס הזה גורם לבעיות בריאות ובעיות נפשיות. הקמפיין החדש, קורא לכולם - צעירים שמתחילים לחיות, ומאידך לפנסיונרים, להתנער מהלחץ ולהתחיל ליהנות מהחיים, תחת הסיסמא המובילה: "קווי חופשה תתחילו לחיות". הויז'ואל בקמפיין יציג צילום של א.ק.ג ולעומתו תמונה של נופש. האוירה כולה של חופש, ים וצבע השמים..

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: