אא

ראשי תעשיית התיירות מברכים את הממשלה על הורדת ההצעה להטיל מע"מ על התיירים מסדר היום

יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות, מיכאל פדרמן: "כולי תקווה כי ללא מגבלת המע"מ – תחזור תעשיית התיירות למסלול של צמיחה ותתרום לחידוש הצמיחה במשק".

Shutterstock Shutterstock
יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות, מיכאל פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, אלי גונן ויו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת, שמואל מרום, מברכים הערב את ממשלת ישראל, את העומד בראשה, את שר האוצר ובעיקר את שר התיירות על החלטתם להוריד מסדר היום את ההצעה להטיל מע"מ על שירותי התיירות הנכנסת.

לדברי פדרמן: "אנחנו אנשי התיירות מעריכים מאוד את החלטת הממשלה, שהבינה כי הטלת המע"מ בעיתוי הנוכחי היתה גורמת נזק עצום לתעשיית התיירות. כולי תקווה כי ללא מגבלת המע"מ – תחזור תעשיית התיירות למסלול של צמיחה ותתרום לחידוש הצמיחה במשק".

פדרמן מוסיף כי: "במהלך השבועות האחרונים, במסע השכנוע כנגד גזירת המע"מ גילינו עד כמה ניצב לצד התעשייה שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ועד כמה עתידה של התעשייה חשוב לו. ברור לי כי לעמידתו האיתנה של השר כנגד המע"מ על התיירים יש מקום מרכזי בהחלטה להוריד את הנושא מסדר היום".

גונן אומר כי: "בנוסף להערכה העמוקה לשר התיירות, שהוא חבר אמיתי וקרוב לתעשייה, אני רוצה לומר תודה גם לשרגא ברוש, יו"ר לשכת המעסיקים ולעופר עיני, יו"ר ההסתדרות על תמיכתם המוחלטת בנושא התיירות לאורך כל הדרך ועל עמידתם הנחושה לצידנו במהלך הדיונים והשיחות. אני תקווה כי כעת תקבל התיירות את היחס הראוי ותתרום לתעסוקה ולהכנסות המדינה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: