אא

שר התיירות יחתום על הסכם תיירות עם בלרוס

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ייצא ביום שישי לביקור ראשון בבלרוס, במהלכו יחתום על הסכם תיירות בין המדינות, עם עמיתו שר הספורט והתיירות, אולג קצ'אן. בכך תצטרף בלרוס אל 33 המדינות שיש להן הסכמי תיירות עם ישראל, בהן רוסיה, סין, צרפת, איטליה, ספרד, הודו ופרו.

Shutterstock Shutterstock
הסכם התיירות, אשר ייחתם לתקופה בת חמש שנים ויתחדש באופן אוטומטי לאחר מכן, מיועד להביא לגידול בתנועת התיירות בין המדינות, תוך הרחבת הפעילות המשותפת בתחום הסיטונאי ושדרוג הקשרים עם חברות תעופה קיימות וחדשות, במטרה להסיר את החסם הקיים ולהגדיל את קיבולת המושבים. לצד זאת יקודמו נושאים שונים בהם: שיתוף פעולה בין הרשויות וארגוני התיירות של המדינות; הכשרת כוח אדם; חילופי מומחים; הפצת חומרים תיירותיים; חילופי מידע תיירותי ועוד.

זהו ביקור העבודה הראשון של שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בבלרוס והוא יימשך שלושה ימים, במהלכם צפוי השר מיסז'ניקוב להיפגש גם עם שר הכלכלה, ניקולאי זאיצ'נקו ושר החוץ, סרגיי מרטינוב. השר מיסז'ניקוב: "משרד התיירות יחזק בשנים הקרובות את פעילותו מול מדינות המקור העיקריות לישראל, זאת לצד הרחבת הפעילות במדינות נוספות במזרח אירופה ואסיה. פעילות זו תתמקד בהסרת חסמים, הידוק קשרים ופעולות שיווק ממוקדות למימוש הפוטנציאל ממדינות אלו".

בלרוס גובלת במזרח עם רוסיה ועם אוקראינה בדרום, כ- 70% מתושביה הם נוצרים. בלרוס שהייתה בעבר חלק מברית המועצות, זכתה בעצמאות עם התפרקות ברית המועצות. בשנת 2008 ביקרו בישראל כ- 18,000 תיירים מבלרוס, גידול של 67% לעומת שנת 2007 .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: