אא

שר התיירות החליט להקצות 100,000 ₪ נוספים לעידוד תיירות הפנים בירושלים

התאחדות בתי המלון בירושלים שמה לה למטרה להגדיל בקיץ הקרוב את היקף התיירות הנכנסת לעיר בכ- 20%, ובימים אלו משיקה קמפיין, במסגרתו מרבית המלונות בעיר יצאו במבצע: כל המזמין לילה אחד - מקבל את השני ב- 50% הנחה ומי שמזמין 2 לילות - מקבל את הלילה ה- 3 בחינם.

Shutterstock Shutterstock
בעקבות פגישת עבודה בין שר התיירות סטס מיסז'ניקוב ליו"ר התאחדות המלונות בירושלים, אריאלה שמידע דורון, החליט שר התיירות להקצות למען קמפיין הקיץ של ההתאחדות 100,000 ש"ח, בנוסף לתקציב קמפיין הקיץ שהוקצב להתאחדות המלונות בי-ם.

אריאלה שמידע דורון מציינת שבמסגרת פגישת העבודה עם השר, הועברו אליו כל הנתונים על תיירות הפנים בירושלים, והשר, שהינו מאמין גדול בעידוד תיירות הפנים ותיירות הצליינים, החליט באותו רגע להקצות סכום נוסף למען קמפיין הקיץ של ההתאחדות.

התאחדות המלונות בירושלים יוצאת בימים אלו בקמפיין לעידוד תיירות הפנים בירושלים, במסגרתו מרבית המלונות בעיר יצאו במבצע - כל המזמין לילה אחד - מקבל את השני ב- 50% הנחה ומי שמזמין 2 לילות - מקבל את הלילה ה- 3 בחינם.

אריאלה שמידע דורון מציינת שמאחר והעיר משופעת באטרקציות תיירותיות, כגון החיזיון האורקולי במגדל דוד, סיור לילי בגן החיות התנ"כי, לילות אלרוב בממילא ובעקבות ההטבות שמעניקים המלונות, התאחדות המלונות שואפת להגדיל בקיץ הקרוב את התיירות הנכנסת בכ- 20% לפחות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: