אא

קיץ של תרבות במלון גולדן קראון נצרת

המלון עורך סופי שבוע מוסיקליים על ארצות ותרבויות בעולם, המשלבים מופעים מוסיקליים, קונצרטים עם מיטב המבצעים, מופעים אורקוליים, הרצאות חוויה, הנאה קולינארית ותנאי אירוח מפנקים, לצד אתרים מרתקים כדוגמת כנסיית הבשורה, המסגד הלבן והשוק הססגוני.

Shutterstock Shutterstock
לכל סוף שבוע חוברים יחד בכירי המרצים והחוקרים באקדמיה, אמנים, זמרים והרכבים מוסיקליים, יחד עם שפים מומחים לקולינריה אתנית, צלמים גיאוגרפיים, עורכי מסעות, מספרי סיפורים, רקדנים, אנשי קולנוע, תיאטרון וספרות.

השילוב של מופעים מוסיקליים איכותיים, קונצרטים עם מיטב המבצעים, מופעים אורקוליים, הרצאות חוויה, הנאה קולינארית, תנאי אירוח מפנקים והמפגש החברתי התוסס, עושים את סוף השבוע לחוויה תרבותית מהנה ובלתי נשכחת. לדברי מנהל המלון: "אנו מברכים על שתוף הפעולה עם קשרי תרבות. מטרתנו הנה להעלות את היעד, העיר נצרת, על מפת תיירות התרבות במדינת ישראל".

המחירים הם לסופ"ש רגיל החל מ- 859 ₪ לזוג לחצי פנסיון ולסופ"ש ייעודי 3,050 ₪ לזוג לפנסיון מלא . בימי שבת בבוקר - סיור רגלי חינם עם מדריך מוסמך מטעם המלון בעיר נצרת.

סופי השבוע הייעודיים המתוכננים לעונה הקרובה: "המהפכה של בטהובן" בין ה- 25 וה- 27 ביולי, "ניו-אורלינס - גוספל, קאנטרי וג'אז" בין ה- 30 ביולי וה- 1 באוגוסט ו"האיים הקסומים בעולם" בין ה- 3 וה- 5 בספטמבר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: