ההתאחדות ביקשה סיוע ממנכ"ל משרד התיירות
יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, פנה לנועז בר-ניר וביקש שיפגש עם אנשי ההתאחדות, כדי לסייע בקידום מגוון נושאים, המצויים על סדר יומה של ההתאחדות.
Shutterstock
יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, הדגיש בפנייתו כי ההתאחדות וסוכני הנסיעות, אותם היא מייצגת, רואים במשרד התיירות את "נמל הבית" שלהם, שתחת חסותו יוכלו לקדם ביתר יעילות את הטיפול בנושאים שונים מול גופים ומוסדות ממשל.
בנוסף, הדגיש פתאל, כי ההתאחדות תומכת בקביעת הוראות שונות להסדרת הענף במסגרת חוק שירותי תיירות התשל"ו-1976, דבר שיביא להגברת בטחון העוסקים בענף והנהנים ממנו.
עם הנושאים בהם ביקשה ההתאחדות את עזרת מנכ"ל משרד התיירות אפשר למנות:
• פעולות לביצוע שינויים בחוק הגנת הצרכן, הנובעים מחוסר ההתאמה שלו לתעשיית התיירות בישראל.
• הבעייתיות שבביטולים מאסיביים של עסקאות, עקב התראות מסע, הנעשים בחסות חוק הגנת הצרכן.
• הצורך בביטול הוראות חוק שירותי תיירות התשל"ו-1976 בדבר חובת הסוכנים להגן על כספי לקוחות, בעקבות הקפאת הקרן להבטחת כספי לקוחות ע"י משרד האוצר.
• הסדרת נושא הערבויות של חברות תעופה לצורך הגנה על כספי נוסעים.
• גביית מס נמל בידי סוכני הנסיעות, שמסבה לסוכנים נזק כספי.
• סוגיית אחריותם של סוכני הנסיעות, העולה מתזכיר חוק שירותי תיירות התשל"ו-1976 להתחייבויות שביצוען בידי אחרים .
• תמונת מצב של תיירות הפנים ופירוט צעדים קונקרטיים לקידומה.
במסמך המפורט שהועבר למנכ"ל משרד התיירות ודן בהרחבה בנושאים שלעיל, הועלתה גם בקשה לקיום פגישה עם נציגי ההתאחדות.
בנוסף, הדגיש פתאל, כי ההתאחדות תומכת בקביעת הוראות שונות להסדרת הענף במסגרת חוק שירותי תיירות התשל"ו-1976, דבר שיביא להגברת בטחון העוסקים בענף והנהנים ממנו.
עם הנושאים בהם ביקשה ההתאחדות את עזרת מנכ"ל משרד התיירות אפשר למנות:
• פעולות לביצוע שינויים בחוק הגנת הצרכן, הנובעים מחוסר ההתאמה שלו לתעשיית התיירות בישראל.
• הבעייתיות שבביטולים מאסיביים של עסקאות, עקב התראות מסע, הנעשים בחסות חוק הגנת הצרכן.
• הצורך בביטול הוראות חוק שירותי תיירות התשל"ו-1976 בדבר חובת הסוכנים להגן על כספי לקוחות, בעקבות הקפאת הקרן להבטחת כספי לקוחות ע"י משרד האוצר.
• הסדרת נושא הערבויות של חברות תעופה לצורך הגנה על כספי נוסעים.
• גביית מס נמל בידי סוכני הנסיעות, שמסבה לסוכנים נזק כספי.
• סוגיית אחריותם של סוכני הנסיעות, העולה מתזכיר חוק שירותי תיירות התשל"ו-1976 להתחייבויות שביצוען בידי אחרים .
• תמונת מצב של תיירות הפנים ופירוט צעדים קונקרטיים לקידומה.
במסמך המפורט שהועבר למנכ"ל משרד התיירות ודן בהרחבה בנושאים שלעיל, הועלתה גם בקשה לקיום פגישה עם נציגי ההתאחדות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}