אא

יוסי פתאל נפרד מאהרון וייסברגר

אהרון וייסברגר, שנפטר השבוע בגיל 90, נחשב לאחד מהסוכנים הוותיקים ביותר בענף התיירות. פתאל: "אהרון היה האדם שהמילים "דור הנפילים" מתאימות להיאמר בהקשרו".

Shutterstock Shutterstock

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, נפרד בכאב מאהרון וייסברגר וכותב: "השבוע הלך לעולמו בגיל 90 אחד הסוכנים הוותיקים ביותר בענף ודמות יוצאת דופן בנוף הישראלי, אהרון וייסברגר, שכיהן מאז שנת 1964 כמנכ"ל סוכנות טבעון טורס.

אהרון עלה ארצה עם אחיו בשנת 1939, בעוד שרבים מבני משפחתו שנותרו מאחור נספו בידי הנאצים. אהבתו הגדולה לטיולים, שהייתה משולבת בידע עצום בתחומי ההיסטוריה, הגיאוגרפיה והארכיאולגיה, הביאה אותו בשנת 1950 לבחור במקצועו כסוכן נסיעות, עיסוק שבו הצליח והתקדם עד לפתיחת סוכנות משלו בשנת 1964.

דרכו המקצועית של אהרון התאפיינה במסירות רבה ללקוחותיו, בנכונות להיאבק בנחישות בכל מי שעמד בדרכו מלתת להם את הטוב ביותר, וביושר והגינות ללא עוררין, כשהוא מקפיד לשמור על יחסים לבביים וחמים גם עם שותפיו העסקיים.

יותר מכל אהב אהרון לטייל עם התרמיל על הגב, במיוחד בואדיות הסובבים את קריית טבעון, בהם התהלך עד לשנת חייו האחרונה, כשהוא מצלם את הטבע במצלמה החדשה שרכש על אף ההידרדרות שחלה בראייתו.

הצטערתי מאד לשמוע על לכתו. מהיכרותי האישית עימו אני יכול להעיד כי אם יש אדם שהמילים "דור הנפילים" מתאימות להיאמר בהקשרו, אהרון היה האדם הזה.

ביקוריו במשרדי ההתאחדות היו זכות גדולה עבורי, כשבכל פגישה מצאתי עצמי שמח ומתרגש מעצם העובדה שישב מולי אדם עתיר חוויות כאהרון, שחי לאורם של ערכים נעלים.

אהרון היה צלול ופעלתן עד יומו האחרון, תמיד מפוכח לנוכח המציאות, ואהבתי אליו הייתה בשל ישירותו, פשטותו, ואהבתו לארץ ולבניה.

באותה אצילות שאפיינה את חייו ובמיוחד את ערוב ימיו, וכפי שנודע לנו בבוקר ההלוויה, תרם אהרון את גופתו למדע. גם במותו שאף להיטיב עם הכלל.

חברי ההתאחדות שולחים תנחומים לבני משפחתו של אהרון, שזכרו בלבם של מי שזכו להכירו יישאר תמיד חי ומלא הוקרה".







הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: