אא

אלי גונן לאלי ישי: "יחידת "עוז" נהגה בברוטאליות ובפראות חסרת טעם"

נשיא התאחדות המלונות פנה במכתב לשר הפנים, אלי ישי, בטענות לאור הפעולה של משטרת ההגירה, שעיכבה היום 8 עובדים זרים במלון שרתון ת"א בחשד לשהות בלתי חוקית.

Shutterstock Shutterstock
אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון, שלח היום מכתב זועם לשר הפנים אלי ישי, בעקבות פעולת משטרת ההגירה שפעלה היום במלון שרתון בת"א ועכבה לחקירה 8 עובדים זרים בחשד לשהות בלתי חוקית.

במכתב כותב גונן לשר הפנים:"הבוקר פרצה יחידת "עוז" של רשות האוכלוסין למלון שרתון תל-אביב, תוך שהיא נוהגת בברוטאליות מדהימה, ביד קשה ללא צורך ובפראות חסרת טעם.

אקדים ואומר אדוני השר, התאחדות המלונות בישראל לא תיתן ידה לעבירות על החוק ולא תגבה מלונות שיעברו על החוק!

מזה שנים אנו פועלים לקידום ופיתוח תעשיית התיירות בישראל מתוך הכרה ברורה ביכולת התעשייה הזו לספק מקומות תעסוקה לישראלים בארץ בכלל ובפריפריה בפרט. לא אחת הצגנו לפניך את תוכניתנו להגיע ל- 5 מיליון תיירים בישראל בשנה, הישג שייצר כ- 250 אלף מקומות תעסוקה במשק. אין חשוב מזה, זוהי אמונתנו, זוהי פעילותינו.

לשמחתי לא פעם זכינו לגיבוי שלך, להבנה שלך וכמובן לסיוע שלך לתעשיית התיירות כולה".

גונן ממשיך וטוען כי:"דווקא הבוקר, כשמלונות בתל-אביב מלאים, גם בזכות משתתפי המכבייה מצאו לנכון מי שמצאו להתפרץ למלון ותוך הפעלת כוח מיותר ועצרו לחקירה עובדים רבים במלון. הפעילות התנהלה תוך כדי ביצוע מרדפים מיותרים בתוך המלון, סגירת הדלתות הראשיות ומשיכת אנשים לחקירה. כל מי שנכח במלון וצפה במתרחש נדהם מעודף האגרסיביות.

דווקא הבוקר, כאשר המלון היה מלא, הייתה צריכה להיעשות "הצגת תכלית" שממש הפחידה את האורחים שחששו שהם צופים באירוע פח"ע ונתקפו בהלה של ממש.

אין לנו דבר וחצי דבר כנגד ביקורות רשויות. אנחנו מלונאי ישראל נתונים לבדיקות רבות של היתרי רישוי, עסקים וכו' ... ואנו מקבלים בברכה ובהסבר פנים כל בדיקה. אך יש דרך אדוני !

אדוני השר, מדוע היו צריכים אנשי היחידה להזמין ללוות אחר פעולתם כתב / צלם של אתר walla שילווה וינציח את פעולתם! האם אין בכך חדירה לרשות הפרט או ליתר דיוק החדרה של גורם זר לרשות הפרט !!
רק עובדה זו של פעולה מצולמת מראה על חוסר יושר מקצועי בביצועה.

אני פונה אליך השר ישי, לא כדי להלבין עבירות אלא לדרוש ולבקש שתורה לאנשי היחידה האוכפת לפעול בשכל, בשכל הישר ובתבונה. ניתן להשיג כל משימה אם מבצעים אותם בדרך הנכונה".

גונן מבקש מישי :"אני מקווה שתגנה בכל דרך אפשרית את דרך הפעולה, כפי שאנחנו מגנים אותה ותורה לבצע פעולות אכיפה בדרך יעילה, חוקית שקטה ואפקטיבית.

עד שאנחנו מצליחים להתגבר על כל המכשולים האפשריים ולהביא תיירים לישראל, אין לנו כל עניין שיחידת "עוז" תבריח אותם מהארץ. אודה לך על קיום פגישה במשרדך לדיון בנושא".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: