אא

פתאל השיקה את מלון לאונרדו בוטיק ברמת החייל

במלון בעל העיצוב הייחודי הושקעו 130 מיליון ש"ח. דוד פתאל: "בנינו מודל שלא קיים בשום מלון בתל אביב, ומזכיר את מלונות הבוטיק בניו יורק".

Shutterstock Shutterstock

רשת פתאל ממשיכה להתחדש ופתחה את מלון לאונרדו בוטיק ברמת החייל בת"א.

למלון, שהוקם בהשקעה כספית של 130 מיליון ש"ח, עיצוב ייחודי עם הקפדה רבה על הפרטים וחוסר פשרות על איכות האלמנטים שמרכיבים את חוויית האירוח שבו, החל מאיכות החומרים שבהם השתמשו המעצבים ועד לקונספט השירות ומדי העובדים.



מבט כללי על מלון לאונרדו בוטיק ברמת החייל 


לאונרדו בוטיק כולל 167 חדרים, 17 מהם סוויטות, וכל השאר בגודל של מלון 5 כוכבים. בעיצוב החדרים הושקעה מחשבה רבה כדי להפוך את נסיעת העסקים לחוויה פחות "פונקציונאלית" ויותר מפנקת. למרות שהאורחים הללו לא נוטים לבלות זמן רב בחדר, ניתן דגש רב על מתן תחושה של פתיחות ואווריריות. אחד האלמנטים הבולטים בעיצוב החדרים הוא איור מפורסם של לאונרדו דה וינצ'י בדמות של פני אשה, המעטר את מלוא הקיר שבגב המיטה. בכל חדר יש פינת עבודה, שכוללת כסא מנהלים, מסכי LCD, אינטרנט אלחוטי, ספריה דיגיטאלית של סרטים ומשחקי מחשב, מיני בר אלקטרוני וכספת המותאמת למחשב הנייד.

על עיצוב הפנים אחראים, משה קסטיאל, מבכירי המעצבים בישראל, המתמחה בעיצוב חללי מגורי יוקרה ואשת העסקים, ליאורה עופר, המתמחה גם בעיצוב פנים. ארי שלתיאל ורחל אברהם, אחראים על אדריכלות הבניין והיו חלק מצוות התכנון של עבודת העיצוב. קסטיאל: "הרקע לבחירת העיצוב הכולל היה הכנסת חיי העיר אל תוך המלון. חוויה תרבותית אומנותית לצד הרגשה ביתית ואישית".



לאונץ' עסקי בגווני שחור, לבן ואפור


הצבעים השולטים במלון הינם שחור, לבן ואפור, שמעניקים לו את האווירה הקלאסית, אבל עבודות האמנות ופריטי עיצוב מעניינים שניצבים ברחבי המלון הם שמעניקים לו זריקות של צבע ונותנות לו את האופי הבוהמי שלו. כל הרהיטים ופרטי העיצוב במלון הינם פרי עיצובו של קסטיאל. רבות מיצירות האמנות נאספו על ידי ליאורה עופר.

לאולם הכניסה למלון מראה מודרני לחלוטין, שילוב של טקסטורות, צורות ופונקציות לא שגרתיות. האובייקט הראשון שרואים כאשר עולים במדרגות הינו דמות של תנין ענק, בן 6 מטר בצבע סגול של CRACKING ART.



חלל מעוצב במלון עם תנין ענק, בן 6 מטר בצבע סגול של CRACKING ART


דלפק הקבלה הארוך שעשוי מפרצ'ה פרצ'ה הופך באופן מפתיע בסיומו לבר, שבו האורחים שביצעו צ'ק-אין יכולים לשבת וללגום קוקטייל או קפה איכותי לפני כניסתם לחדר.

דוד פתאל, הבעלים של רשת פתאל, ציין כי: "בשנים האחרונות נהפכו דווקא מרכזי העסקים של הערים הגדולות בעולם לאתרים שבהם פורחים מלונות בוטיק עסקיים, המהווים שילוב ייחודי של בית מלון, חוויה אדריכלית ומרכזי בילוי הכוללים את המסעדות והברים הטרנדים בעיר. התופעה התפתחה כתוצאה מכך שרבים מאנשי העסקים העדיפו להיות בקרבת מרכז העסקים של העיר, אבל לא רצו לוותר על הייחודיות של חוויית האירוח המפנק".



לובי ודלפק קבלה שעשוי מפרצ'ה פרצ'ה והופך בסיומו לבר


הרכש של המלון בתחום הגסטרונומיה זהו השף איתן מזרחי. האחרון, נחשב לאחד השפים הידועים בתחום המלונאות, היה בעבר השף הרשתי של מלונות אפריקה ישראל.

במלון תפעל מסעדת הגורמה "אי Z וגי", שתהיה פתוחה לא רק לאורחי המלון, אלא גם למבקרים מבחוץ. המלון יציע מנות במספר אי זוגי במחירים אטרקטיביים.

המסעדה של לאונרדו בוטיק תציע לאורחים בלוק נייר ממוחזר עם תפריט של יותר מ- 30 מנות קטנות , והאורח יוכל לסמן בצד השמאלי של הדף את הבחירות שלו. בצורה זו, הוא יוכל לעצב לעצמו את הקומבינציה האישית שלו לארוחה, במקום להסתפק בבחירה מצומצמת שנעשתה על ידי השף.

מחיר היכרות של המלון במהלך החודש הראשון עומד על 790 ש"ח לזוג ללילה.



חדר הישיבות במלון


חדר הכושר במלון


אספרסו בר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: