התאחדות המלונות בירושלים משיקה קמפיין קיץ לעידוד תיירות הפנים בעיר
הקמפיין, "זה מרגיש כמו ביקור מרענן בחו"ל - ירושלים", יכלול 160 תשדירים, שישודרו בתחנות הרדיו האזוריות. עלות הקמפיין 150,000 ₪.

התאחדות המלונות בירושלים משיקה בימים אלו קמפיין רדיו לעידוד תיירות הפנים בירושלים, בהשקעה של 150,000 ₪, אשר יכלול כ- 160 תשדירים סה"כ.
אריאל רוטשטיין, מנכ"ל התאחדות המלונות בירושלים, מציין שהקמפיין יועלה בתחנות הרדיו האזוריות תחת הסיסמא: "זה מרגיש כמו ביקור מרענן בחו"ל - ירושלים", על מנת למצב את ירושלים כעיר המציעה לנופשים הישראלים אטרקציות תיירותיות רבות, בתי מלון בכל הרמות ובמגוון רחב של מחירים ומזג אוויר נוח לטיולים - גם בחודשי הקיץ החמים.
אריאל רוטשטיין, מנכ"ל התאחדות המלונות בירושלים, מציין שהקמפיין יועלה בתחנות הרדיו האזוריות תחת הסיסמא: "זה מרגיש כמו ביקור מרענן בחו"ל - ירושלים", על מנת למצב את ירושלים כעיר המציעה לנופשים הישראלים אטרקציות תיירותיות רבות, בתי מלון בכל הרמות ובמגוון רחב של מחירים ומזג אוויר נוח לטיולים - גם בחודשי הקיץ החמים.