גדי טפר: "אל על הפכה להיות המשווקת הכי חזקה של ארקיע"
מנכ"ל ארקיע מגיב לראשונה על מדיניות המחירים החדשה של אל על בראיון מיוחד לעיתון 'פספורט'. על המשבר בתעופה אומר טפר: "הבנו את צורכי השוק החדשים והתאמנו את עצמנו לכך". הראיון המלא עם טפר מופיע בגיליון החדש של 'פספורט' שיצא היום.
Shutterstock
למרות המשבר העולמי, בחברת ארקיע צולחים את העונה בצורה טובה. המנכ"ל גדי טפר, בראיון מיוחד לעיתון 'פספורט', מגיב לראשונה על מדיניות המחירים החדשה של חברת אל על, ואומר: "מה שקרה בפועל הוא שאל על הפכה להיות זרוע השיווק הכי טובה של ארקיע. אל על היא המשווקת של ארקיע. אל על באסטרטגיית השיווק שלה מפנה נתח שוק שלה מרמת מחירים ממוצעת ומעלה לרמת מחירים עממית בטיסות עממיות, ומביאה, למעשה, את הקהל הרגיל של אל על וחברות התעופה האחרות להתמודד ברמת מחירים נמוכה".
על משבר התעופה, אומר טפר: "עברנו תקופה לא פשוטה. התייעלנו, צמצמנו בכל מה שיכולנו. העובדים נתנו את תרומתם. הקטנו ציוד. רכישת האמברייר עזרה לנו מאד להקטין את החשיפות בטיסות בתקופת החורף. הבנו את צרכי השוק החדשים, והתאמנו את עצמנו לכך".
הראיון המלא עם טפר, מופיע בגיליון החדש של עיתון 'פספורט', שיצא היום.
על משבר התעופה, אומר טפר: "עברנו תקופה לא פשוטה. התייעלנו, צמצמנו בכל מה שיכולנו. העובדים נתנו את תרומתם. הקטנו ציוד. רכישת האמברייר עזרה לנו מאד להקטין את החשיפות בטיסות בתקופת החורף. הבנו את צרכי השוק החדשים, והתאמנו את עצמנו לכך".
הראיון המלא עם טפר, מופיע בגיליון החדש של עיתון 'פספורט', שיצא היום.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}