אא

Sale בבריטיש איירווייס: 2 במחיר 1 במחלקת עסקים

במבצע שמתקיים השבוע בלבד מציעה חברת התעופה זוג כרטיסים במחלקת עסקים ללונדון, ניו יורק ולוס אנג'לס, במחיר של כרטיס אחד. הטיסות במסגרת המבצע יתקיימו בשבועיים האחרונים של אוגוסט ובתקופת החגים.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה בריטיש איירווייס יוצאת במבצע לשבוע ימים בלבד ומציעה זוג כרטיסי טיסה במחלקת עסקים Club World ללונדון, ניו יורק ולוס אנג'לס, במחיר של כרטיס אחד, לטיסות בין ה- 16 ל- 31 באוגוסט 2009 ובתקופת החגים, בין ה- 15 בספטמבר ל- 10 באוקטובר 2009.

במהלך המבצע יוצעו כרטיסים במחלקת עסקים בבריטיש איירווייס במחירים מיוחדים: כרטיס הלוך ושוב ללונדון יעלה $922 לאדם במקום $1,693 , כרטיס לניו יורק יעלה $2,095 במקום $4,961 וכרטיס ללוס אנג'לס יעלה $2,649 במקום $5,149 .

יציאת בני הזוג חייבת להיות על אותה טיסה, והחזרה יכולה להיות נפרדת. יש לכרטס תוך יום מביצוע ההזמנה. ניתן לשנות את הטיסה חזרה תמורת תשלום של 100 דולר, וניתן לבטל את ההזמנה תמורת 150 דולר. אין מגבלה של מינימום שהות. בטיסות לניו יורק ולוס אנג'לס אפשר לשלב עצירה בלונדון תמורת תשלום של 150 דולר.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "המבצע נועד לאפשר גם לאנשי עסקים לטוס במחירים חסרי תקדים, וגם למי שרוצה לפנק את עצמו ולחוות את מחלקת העסקים עטורת הפרסים שלנו בתקופת המבצע, ליהנות ממושבי המיטה המרווחים ומטרקליני האירוח והספא שלנו בטרמינל 5 בהית'רו ללא תשלום. זו יכולה להיות הצעה אטרקטיבית ביותר, למשל, לזוגות שאך נישאו ורוצים לטוס בסטייל לירח דבש."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: