אא

רשת מלונות רימונים עברה לרווח נקי ברבעון השני של 2009

רווח נקי של 6,000 ש"ח לעומת הפסד של 2.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות הרשת גדלו ב- 10%. מנכ"ל הרשת: "הרשת השכילה להגדיל את ההכנסות, באמצעות פעילות שיווקית אינטנסיבית בשווקים נוספים, המשך חיזוק המותג "רימונים" כרשת מלונות מובילה בישראל, וכן ע"י שמירה על מסגרת ההוצאות של החברה".

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות רימונים פרסמה את הדו"חות הכספיים לרבעון השני של השנה, מהם עולה כי הרווח הנקי של הרשת ברבעון זה היה 6,000 ש"ח לעומת הפסד של 2.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות הרשת גדלו ב- 10% והרווח הגולמי גדל ב- 4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי לפני הוצאות מימון גדל ב- 12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ושיעורו מהמחזור 17.4% לעומת 16.9% בתקופה המקבילה אשתקד.

הרשת מסכמת בחיוב גם את המחצית הראשונה של השנה, עם גידול של 8% בהכנסות, מ- 56 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד ל- 60.4 מיליון ₪ השנה, ומציגה שיפור של 62% בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת, מ- 4.1 מיליון ₪ בששת החודשים הראשונים של 2008 ל- 6.7 מיליון ₪ בששת החודשים הראשונים של 2009.

ראובן אלקס, מנכ"ל רשת רימונים: "למרות המשבר הכלכלי בארץ ובעולם והירידה היחסית בתיירות הנכנסת לעומת התקופה המקבילה אשתקד, השכילה הרשת להגדיל את ההכנסות, באמצעות פעילות שיווקית אינטנסיבית בשווקים נוספים, המשך חיזוק המותג "רימונים" כרשת מלונות מובילה בישראל, וכן ע"י שמירה על מסגרת ההוצאות של החברה".

אלקס מוסיף כי בימים אלו נמצאת החברה במגעים מתקדמים לניהול מלונות נוספים בארץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: