אא

ההתאחדות: פניקס תעופה מעבירה כספים ישירות לסוכני נסיעות

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, פנה במכתב למריאן שנקר, מנכ"ל חברת פניקס תעופה, בו הוא טוען כי, מנהלי סוכנויות נסיעות פנו לאחרונה להתאחדות וטענו כי פניקס תעופה העבירה כספים ישירות לסוכני נסיעות בתמורה למכירת כרטיסי טיסה ללא ידיעת המנהלים.

Shutterstock Shutterstock
פרשה חדשה מסעירה את עולם הנסיעות בימים האחרונים. הפעם מעורבת בו, חברת פניקס תעופה בע"מ.

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, פנה במכתב, למריאן שנקר, מנכ"ל חברת פניקס תעופה, בו הוא טוען בין השאר כי: "מנהלי סוכנויות נסיעות אשר פנו לאחרונה להתאחדות הלינו כי חברת פניקס תעופה בע"מ העבירה כספים ישירות לסוכני נסיעות העובדים בסוכנויות נסיעות בתמורה למכירת כרטיסי טיסה של פניקס תעופה בע"מ, וזאת ללא ידיעת המעסיק - מנהל סוכנות הנסיעות".

פתאל מבקש בפנייתו כי: "בנסיבות העניין הנכם מתבקשים לחדול לאלתר מנוהג פסול זה, ולכבד את זכויותיהם של מנהלי סוכנויות הנסיעות".

עוד מציין פתאל בפנייתו כי: "מעשיה אלה של פניקס תעופה בע"מ הינם התערבות בלתי הוגנת בתוכניות העבודה של הסוכנויות ובמערך הקשרים שלהן עם עובדיהן, והיא אף עלולה להביא לכך שסוכני הנסיעות המוכרים את כרטיסי הטיסה בפועל מעוניינים לקדם את טובתם האישית ולקבל את ההטבות אותן מציעה פניקס תעופה בע"מ, עלולים לעמוד במצב של ניגוד עניינים אל מול המעסיק שלהם ופעול משיקולים זרים לגדר העסקתם ולהתחייבויותיהם כלפי המעסיק".

פתאל מזהיר כי הדבר עלול לחשוף את סוכני הנסיעות מקבלי התשלום ומנהלי המשרדים מול רשויות המס וגורמת גם לעובדים מצב של ניגוד עניינים מול המעסיק שלהם. כמו כן פתאל מציין שיש במעשה חשש לפלילים מצד העובדים "עבירות מנהלים ועובדים בתאגיד", ו"מרמה והפרת אמונים", לפי חוק העונשין, שיכולים להסתיים במאסר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: