אא

יוסי פישר: "קונדור תהיה אחת ההפתעות בחורף הקרוב"

הדובר, דירקטור בחברות התיירות של קבוצת אי.די.בי., סבור כי הכניסה של קונדור לשוק התעופה בישראל באמצעות אופן סקיי תגרום לישראלים להכיר מוצר שלא הכירו עד היום. החברה ערכה הבוקר סמינר מיוחד לסיטונאי התיירות.

Shutterstock Shutterstock

חברת אופן סקיי קיימה הבוקר סמינר מיוחד במלון קראון פלאזה בעזריאלי, לקראת כניסתה של חברת התעופה קונדור לשוק הישראלי, באמצעות אופן סקיי, נציגת החברה בישראל. למפגש הוזמנו סיטונאי התיירות הגדולים כאופיר טורס, נתור, דיזנהויז, רימון, ימבה טבע, מדרפט ופריבליג'.

מנכ"ל אופן סקיי, איציק פוזמנטיר, הציג בפני הנוכחים את המוצר וציין כי: "קונדור זהו המוצר הטוב ביותר שקיים בשוק הישראלי לתיירות נופש". פוזמנטיר ציין את היתרונות בשיתוף הפעולה בין קונדור ללופטהנזה ואף סיפר לנוכחים כי, אופן סקיי עתידה לחתום מחר על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אל על.

יוסי פישר, בכיר באופן סקיי, דירקטור בחברות התיירות של קבוצת אי.די.בי, אמר ל'פספורטניוז': "אני חושב שהאפשרות שקונדור תביא לשוק הישראלי הוא אדיר ביותר. האפשרות לטוס עם לופטהנזה ולהתחבר עם טיסות כמעט ישירות לנקודות כמו קובה, הרפובליקה הדומינקית, בהאמס, יעדים בברזיל, זה חיבור שייתן את התוצאות שלו בהקדם. הרבה מאד קבוצות ובודדים יעדיפו את האפשרות לטוס עם קונדור דרך פרנקפורט, מאשר לטוס דרך נקודות אחרות".

לדעתך קונדור הולכת להיות הלהיט החדש?
"אני חושב שבחורף הקרוב היא תהיה אחת מההפתעות. מדיניות המחירים שלהם, האפשרות של שימוש במיילים של נוסעי לופטהנזה יתנו את הפירות שלהם תוך זמן קצר מאד. הישראלים ייחשפו פה למוצר איכותי ביותר, מוצר שהם לא רגילים לו. אם עד היום חלק גדול מהאנשים טסו לסיישל בטיסות צ'רטר במטוסים צרי גוף, יוכלו לטוס כיום לסיישל במטוס רחב גוף במחירים תחרותיים לכל דבר ועניין. אני רואה בכך פוטנציאל גידול אדיר".

כדירקטור בכיר ביותר באופן סקיי, מה יש לך לומר על פעילות החברה?
"אני מברך את אופן סקיי על התוצאות העסקיות שלה בשנת 2008. עבודה נהדרת של ההנהלה. הצלחנו להביא את BMI לטיסה יומית שנייה. ההגעה כעת של קונדור, מהחברות הטובות בגרמניה, החיבור של אופן סקיי עם אביה ראפס מוכיח את עצמו ואני צופה עתיד גדול לאופן סקיי בחברה הגדולה המאוחדת".




איציק פוזמנטיר, מנכ"ל אופן סקיי: "קונדור זהו המוצר הטוב ביותר שקיים בשוק הישראלי לתיירות נופש"


 



יוסי פישר: "אני חושב שהאפשרות שקונדור תביא לשוק הישראלי הוא אדיר ביותר"







הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: