אא

שר התיירות: יש להנחות את גורמי הצבא להימנע מקיום דיון אסטרטגי בתקשורת

בעקבות הראיון של ראש מטה פיקוד הצפון, ל"Times" הלונדוני לפני כחודש, בו ציין כי "השקט בצפון עלול להתפוצץ בכל רגע", מבקש שר התיירות משר הביטחון להנחות את גורמי הצבא בהתאם, כדי להמנע מפגיעה בתדמית של ישראל כמדינת תיירות בטוחה.

Shutterstock Shutterstock
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, פנה הבוקר לשר הביטחון, אהוד ברק, בעקבות הראיון של תא"ל אלון פרידמן, ראש מטה פיקוד הצפון, ל"Times" הלונדוני ב- 5 באוגוסט.

שר התיירות, כותב בפנייתו לשר: "בראיון ציין תא"ל פרידמן כי "היציבות בגבול הצפון נתונה בסכנה וכי השקט בגבול הצפון עלול להתפוצץ בכל רקע". כן הוסיף תא"ל פרידמן על כמויות וסוגי הנשק שצובר החיזבאללה ואימוני חיילי החיזבאללה לשגר טילים לערים כגון תל אביב ולמטוסים. למיותר לציין כי, התבטאויות מסוג זה, בשיא עונת התיירות בישראל, בשעה שתעשיית התיירות עדיין מנסה להתמודד עם השפעות המבצע בעזה והמשבר הכלכלי העולמי, יוצרות נזק חמור לתדמית ישראל כמדינת תיירות בטוחה."

השר מוסיף בפנייתו, כי "אדגיש, כי להצלחת מערכת הביטחון, על מפקדיה וחייליה, לשמר את השקט בגבול הצפון בשנים האחרונות, תרומה משמעותית לחיזוק תדמית ישראל כמדינת תיירות בטוחה. עם זאת, הדיון האסטרטגי בנושא זה, כמו בנושאים ביטחוניים אחרים, ראוי כי יתקיים במסגרות ובפורומים המתאימים ולא בתקשורת הישראלית או הזרה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: