אא

בריטיש איירווייס משיקה מבצע מכירות למשך שבוע ימים בלבד

חברת התעופה מוכרת כרטיסים ללונדון, ניו יורק ולוס אנג'לס בשיעור הנחה ממוצע של כ- 15%. המבצע תקף לטיסות הממריאות מהארץ בין ה- 1 בספטמבר 2009 וה- 31 במרץ 2010, כולל תקופת החגים וכל עונת החורף.

Shutterstock Shutterstock
מהיום ועד ה- 17 באוגוסט, מציעה חברת התעופה בריטיש איירווייס, כרטיס טיסה הלוך ושוב במחלקת תיירים World Traveller בשיעור הנחה ממוצע של כ- 15%: ללונדון במחיר של $417 , לניו יורק במחיר של $703 וללוס אנג'לס במחיר של $811 . כל המחירים כוללים מיסים, היטלים ודמי שירות.

המבצע תקף לטיסות הממריאות מהארץ בין ה- 1 בספטמבר 2009 ועד ל- 31 במרץ 2010. מינימום שהות ביעד – 3 ימים ומקסימום – שנה. יש לכרטס תוך יום אחד מביצוע ההזמנה. ניתן לשנות את הכרטיס תמורת תוספת של 150 דולר, ולשלב עצירה בלונדון, בטיסות לניו יורק וללוס אנג'לס, תמורת תוספת של 75 דולר.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "בשבוע שעבר התחלנו עם מבצעי ההוזלות הענקיות שלנו, כאשר הצענו מחירים חסרי תקדים במחלקת עסקים. והשבוע, עוד לפני שהחגים הגיעו, אנחנו ממשיכים ומורידים את המחירים גם במחלקת תיירים, לטובת כל אלו שירצו כבר עכשיו לרכוש כרטיסי טיסה ולטוס בחגי ישראל בפרט ובכל עונת החורף הקרובה בכלל."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: