אא

צפי לגידול של כ 10% בהזמנות לטיולים מאורגנים בעונת החגים

בדיזנהויז כבר נמכרו למעלה מ- 50% מהמקומות לטיולים מאורגנים שייצאו החגים. את הצלחת המכירות מייחס מנכ"ל החברה לכך שישראלים רבים בחרו באופציית הטיול המאורגן, בדגש על תאילנד, כתחליף למועדוני הנופש הטורקי. "מדובר ביעד המציע מגוון משולב של אטרקציות ביחס לזמן הטיול, ובמחיר סביר יחסית, בייחוד כשמדובר בטיול משפחתי", מציין שחף.

Shutterstock Shutterstock
שנה לאחר תחילת המשבר הכלכלי, צפוי גידול של כ- 10% בהזמנות לטיולים מאורגנים בחגים הקרובים ביחס לשנה שעברה, כך מעריך מנכ"ל דיזנהאוז תיירות ותעופה, רון שחף, וזאת על סמך העובדה כי בחברה כבר נמכרו למעלה מ- 50% מהמקומות לטיולים מאורגנים שייצאו החגים, ובייחוד לפני סוכות, ליעדים כמו אירופה והמזרח הרחוק.

לדברי שחף: "ענף הטיולים המאורגנים כמעט ולא נפגע הקיץ מההאטה הכלכלית, ביחס לכמות ההזמנות בשנה שעברה, והצפי הוא כי צבר ההזמנות עוד יגדל בחגים, גם לאור ההתאוששות הכלכלית במשק וגם לאור העובדה כי מדובר על מעט מאד תאריכים רלוונטיים לחופשה אליהם מתנקזות כל ההזמנות".

את הצלחת המכירות בקיץ מייחס שחף, בין השאר, לכך שרבים החליטו להחרים השנה את טורקיה, לאחר מבצע עופרת יצוקה והתבטאויות הממשל הטורקי כנגד המדינה. התייר הישראלי ובפרט המשפחות בחרו באופציית הטיול המאורגן, בדגש על תאילנד, כתחליף למועדוני הנופש הטורקי. "מדובר ביעד המציע מגוון משולב של אטרקציות ביחס לזמן הטיול, ובמחיר סביר יחסית, בייחוד כשמדובר בטיול משפחתי", מציין שחף.

בנוסף לטיולים לתאילנד מציעה החברה השנה בחגים גם טיולים מאורגנים וטיולי משפחות לאירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: