אא

לוג'יטק משיקה שני דגמי רמקולים ניידים ל- iPod

הרמקולים עובדים עם ה-iPhone של Apple באמצעות מתאם אוניברסאלי מיוחד. לדגם ה- S315i עיצוב דקיק במיוחד, סוללה שעובדת יותר מ- 20 שעות. דגם ה- S125i הקומפקטי פועל באמצעות חיבור לחשמל או סוללות שפועלות עד 10 שעות.

Shutterstock Shutterstock

לוג'יטק משיקה שני מעמדים חדשים לרמקולים, המיועדים ל- IPod, המספקים חיי סוללה ארוכים במיוחד וקלים לתפעול והעברה ממקום למקום. "מיליוני אנשים התאהבו לגמרי במכשיר ה- IPod, אך עם זאת היה צורך ברור ברמקולים עם מעמד, שיאפשרו הנאה מלאה מהמוסיקה בכל מקום, ללא צורך בשימוש באוזניות", ציין מארק שניידר, סגן נשיא של תחום האודיו בלוג'יטק. "המעמדים החדשים מסייעים לשפר את חוויית השימוש ב- IPod וליהנות משמיעה איכותית של מוסיקה בבית, בעבודה או בכל מקום אחר".

Logitech Rechargeable Speaker S315i
מאחר ולא תמיד יש זמן לטעון את ה- IPod בבית ולא תמיד נוח לסחוב מטען לכל מקום, המעמד לרמקול מדגם S315i מספק פתרון מלא להאזנה למוסיקה, עם למעלה מ- 20 שעות סוללה. בנוסף, הרמקול יכול להשמיע מוסיקה מה- iPod ולהיטען בו זמנית.
לרמקולים סאונד צלול במיוחד, עיצוב דקיק ורשת הברזל העוטפת אותו, שמאפשרים תנועה בכל מרחב ללא חשש. הרמקולים עובדים עם ה- iPhone ועם כל דגמי ה- iPod של Apple, באמצעות מתאם אוניברסאלי מיוחד.
מחיר: 699 ₪. זמינות אחרי החגים.




Logitech Portable Speaker S125i
דגם זה מתאים למשתמשים המתנסים לראשונה ב- Ipod. הדגם קומפקטי ונייד ומשקלו פחות מ- 500 גרם, חסכוני באנרגיה ופועל באמצעות חיבור לחשמל או סוללות, אשר מסוגלות לפעול עד 10 שעות.
הרמקולים מספקים באס חזק בעת הצורך ואם מעוניינים בבאס חזק עוד יותר, תספיק לחיצה אחת על כפתור ה- Bass Boost. ניתן להשתמש במעמד לרמקול להשמעה וטעינה של כל דגמי ה- Ipod באמצעות מתאם אוניברסאלי, המיוחד עבור מוצרי Apple ולחבר נגני מוזיקה אחרים באמצעות חיבור 3.5mm.
מחיר: 449 ₪. זמינות אחרי החגים.



לשני הדגמים חיבור סטנדרטי של 3.5mm, כך שניתן לחבר להם כל נגן מוזיקה ואפילו את המחשב או נגן CD.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: