"מגלים את ת"א-יפו 2009" בסתיו ובחגים
קמפיין לעידוד תיירות הפנים ילווה מבצע, שבמגרתו יעניקו מלונות העיר, בין ה- 31 באוגוסט וה- 10 באוקטובר, הטבות רבות. מנכ"ל עמותת התיירות ת"א-יפו: "על מנת לעודד את תיירות הפנים ואת הלינות בבתי המלון, המלונות מציעים מחירים אטרקטיביים בתקופה זו, כמו כן שלל אירועים, מבצעים, הגרלות והפתעות."
Shutterstock
עמותת התיירות תל אביב- יפו, התאחדות המלונות בתל אביב רבתי ומשרד התיירות, יוצאים בקמפיין פרסום לעידוד תיירות הפנים, תחת הסיסמא: "מגלים את תל אביב - יפו 2009". תקציב הקמפיין, שיעלה בסוף אוגוסט בעיתונות ארצית, במקומונים ובאתרי אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום I&M, כ- 500,000 ₪.
אתי גרגיר, מנכ"ל עמותת התיירות, אומרת: "על מנת לעודד את תיירות הפנים ואת הלינות בבתי המלון, המלונות מציעים מחירים אטרקטיביים בתקופה זו, כמו כן שלל אירועים, מבצעים, הגרלות והפתעות."
במסגרת המבצע, שיתקיים בסתיו ובחגים במלונות תל אביב-יפו, בין התאריכים 31 באוגוסט וה- 10 באוקטובר 2009, יעניקו המלונות הטבות שונות, כגון: לילה שני ב- 50%, לילה שלישי חינם או 200-300 ₪ עבור הוצאות במלון כגון ארוחות . כמו כן תתקיים הגרלה נושאת פרסים.
בנוסף יוכלו האורחים להנות ממגוון ארועי שנות ה- 100 של תל-אביב-יפו.
אתי גרגיר, מנכ"ל עמותת התיירות, אומרת: "על מנת לעודד את תיירות הפנים ואת הלינות בבתי המלון, המלונות מציעים מחירים אטרקטיביים בתקופה זו, כמו כן שלל אירועים, מבצעים, הגרלות והפתעות."
במסגרת המבצע, שיתקיים בסתיו ובחגים במלונות תל אביב-יפו, בין התאריכים 31 באוגוסט וה- 10 באוקטובר 2009, יעניקו המלונות הטבות שונות, כגון: לילה שני ב- 50%, לילה שלישי חינם או 200-300 ₪ עבור הוצאות במלון כגון ארוחות . כמו כן תתקיים הגרלה נושאת פרסים.
בנוסף יוכלו האורחים להנות ממגוון ארועי שנות ה- 100 של תל-אביב-יפו.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}