ההתאחדות לפאנל חברות התעופה: "שנו את הקריטריונים למאזנים. סוכנים עלולים לא לעמוד בהם"
החברות השונות פנו לפאנל גם בדרישה לתת אורכה להגשת המאזנים בגלל השנה המסובכת והרצון לחסוך בהוצאות. הסוכנים מאשימים את הפאנל בהתנהלות נגד הסוכנים. תגובת הפאנל לא התקבלה.
חברות התיירות השונות פנו לפאנל חברות התעופה בבקשה שישנה את מועד הגשת המאזנים השנתיים. עד כה, החברות הגדולות והסוכנים הגישו לפאנל את המאזנים עד סוף חודש אוגוסט, אך בגלל השנה המתוסבכת והלחץ שיש בימים אלו על רו"ח הבכירים להגיש את המאזנים של החברות הבורסאיות והרצון מצד חברות התיירות לחסוך בהוצאות של עשרות אלפי שקלים כדי לא להלחיץ את רו"ח הן ביקשו לקבל ארכה. בקרב החברות השונות מציינים כי הפאנל מתייחס אליהן בהתנשאות וזלזול.
במקביל, פנתה התאחדות סוכני הנסיעות ליו"ר הפאנל, דני סעדון, מנהל סניף ישראל של אל על, בבקשה לעדכן את הקריטריונים למאזנים של החברות וכן את הערבויות. בהתאחדות מציינים כי אם הפאנל לא ישנה את הקריטריונים לערבויות, ויבוא לקראת הסוכנים ויתחשב במצב עלולים סוכנים לא מעטים פשוט לא לעמוד בקריטריונים, והדבר עלול לגרום לקריסה של משרדים.
עד לשעה זו לא התקבלה תגובת הפאנל.