אא

לשכת התיירות הקפריסאית הכריזה על תחרות צילום בינלאומית

ביליתם בקפריסין? נהניתם מהחופשה? צילמתם תמונות מנצחות? לשכת התיירות של קפריסין מכריזה על תחרות צילומי האי, כפי שצולמו במהלך חופשתכם. הפרס הגדול: חופשה זוגית בת שבוע בקפריסין.

Shutterstock Shutterstock
לשכת התיירות של קפריסין מכריזה על תחרות צילומי האי כפי שצולמו במהלך חופשתכם. מעלים תמונה מהחופשה שלכם בקפריסין בעמוד התחרות בפייסבוק, עד ה- 28 בפברואר 2010 ויכולים לזכות בחופשה זוגית בת שבוע בקפריסין.

כדי להשתתף בתחרות נכנסים לעמוד הבית של קפריסין בפייסבוק, לוחצים על הקישור Become a fan ומעלים את התמונות שאתם אוהבים. יש לצרף לתמונה את הפרטים שלכם וכן את פרטי המיקום המדוייק בו היא צולמה. ההשתתפות בתחרות מותרת מעל גיל 18 ולשכת התיירות של קפריסין יכולה לעשות שימוש ולהפיץ, כל תמונה שמועלת במסגרת התחרות, לטובת קידום התחרות ואת קפריסין כיעד תיירותי.

התמונה שתזכה במספר ההצבעות הגבוה ביותר בעמוד התחרות, עד לתאריך 28/2/10 בשעה 12:00 , תזכה את שולחה בפרס הגדול. ההודעה בדבר הזכייה תימסר לזוכה באמצעות דואר אלקטרוני.

האי קפריסין, ממוקם בצידו המזרחי של הים התיכון, הוא השלישי בגודלו בים התיכון ואחד היפים בעולם. לקפריסין היסטוריה עשירה, המשתרעת על פני כ- 10,000 שנה ושזורה באירועים ובתרבויות מגוונות. במאי 2004 צורפה קפריסין לאיחוד האירופי יחד עם עוד 10 מדינות. למרות כמות האוכלוסין הנמוכה קפריסין הינה המדינה העשירה והמשגשגת ביותר בקרב המצטרפות החדשות לאיחוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: