אא

אשת טורס רוכשת את מועדון הנופש של שקם

העסקה התבצעה באמצעות חברת הבת של אשת טורס, "אשת מרכזים טלפוניים בע"מ". סכום הרכישה כ- 4.5 מיליון ₪. אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "מדובר במהלך משמעותי, שיחזק את כוח הקניה של אשת טורס ומחזק את מעמדה גם במגזר הציבורי".

Shutterstock Shutterstock

"אשת מרכזים טלפוניים" מקבוצת "אשת טורס" חתמה על הסכם עם "אלקטרה מוצרי צריכה", לרכישת מועדון הנופש של השקם תמורת כ- 4.5 מיליון ₪. חיים לירן, שניהל את המועדון ב- 20 השנה האחרונות במסגרת אלקטרה, ימשיך בתפקידו. כמו כן, במסגרת העסקה התחייבה אשת טורס להפסיק תוך 3 שנים את השימוש בצירוף המילים "מועדון שקם".

לאחר הרכישה תועבר פעילות היחידה לאשקלון, כחלק מהמהלך להרחבת המרכז התיירותי של החברה בעיר, אשר מתמחה בהענקת שירותי תיירות ומועסקים בו כ- 70 עובדים.

אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "מדובר במהלך משמעותי, שיחזק את כוח הקניה של אשת טורס ומחזק את מעמדה גם במגזר הציבורי. כמובן שגם לקוחות מערכת הביטחון ייצאו נשכרים מהחיבור לסיטונאית תיירות עם כוח קנייה והיקף עבודה כמו של אשת טורס, המהווה יתרון גדול בקבלת מחירים מיוחדים וזולים משמעותית ממחירי השוק".

לגבי העברת פעילות היחידה לאשקלון, אמר קרמר: "ההחלטה להעביר את פעילות היחידה למרכז באשקלון הינה נגזרת של תהליכי השינויים הטכנולוגיים והמבניים שמתרחשים בעשור האחרון בענף התיירות ומובילים למעבר של חברות התיירות הגדולות לפריפריה. אנו שמחים שניתנה בידינו הזדמנות זו לפעול למען התפתחות האזור במקביל להתפתחותה וצמיחתה של אשת טורס, ונמשיך להתחדש ולפעול לשיפור השירות ללקוח".


מועדון הנופש של שקם עוסק באספקת שירותי נופש ותיירות ללקוחות מערכת הביטחון. המועדון מכר בשנה אחרונה שירותי נופש בהיקף של כ- 140 מיליון ₪, כ- 60% מתוכם במסגרת מכרז של משרד הביטחון. בכוונת אשת מרכזים טלפוניים לגשת, באמצעות המועדון, למכרז הבא של משרד הביטחון לאספקת שירותי נופש לצבא קבע ועובדי משרד הביטחון לשנים 2010-2012, אשר צפוי להתפרסם בתקופה הקרובה.

לדברי משה אידלמן, סמנכ"ל הכספים בחברת אלקטרה מוצרי צריכה: "החברה מוכרת את עסקי הנופש מכיוון שאינם בליבת עסקיה ואינם מהותיים לתוצאותיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: