אא

עורך הדין של ההתאחדות לחיים רומנו: "ביטול עמלת הסוכן על ידכם מביא למצב אבסורדי ובלתי נסבל"

עו"ד דוד זילר מציין בפנייתו למנכ"ל חברת אל על, כי: "אי חזרתכם מביטול עמלת הסוכן תגרור נקיטה בכל הצעדים המשפטיים הקיימים, למען שמירה על זכותם הבסיסית של סוכני הנסיעות לקבלת עמלת סוכן".

Shutterstock Shutterstock
כפי שפורסם באופן בלעדי ב'פספורטניוז', התאחדות סוכני הנסיעות שלחה בסוף השבוע החולף מכתב חריף למנכ'ל אל על, חיים רומנו.

עו'ד דוד זילר, ממשרד עורכי הדין הרצוג, פוקס, נאמן ושות', המייצג את ההתאחדות, כתב בין השאר במכתב: 'ביטול עמלת הסוכן על ידיכם מהווה הפרה יסודית ומהותית של המערך החוזי המיוחד הקיים ביניכם לבין סוכני הנסיעות, אשר מעגן באופן מפורש וברור את חובתכם לתשלום עמלת הסוכן לסוכני הנסיעות'.

עו'ד זילר ממשיך וכותב: 'כידוע לכם היטב, הסכם יאט'א, אשר מהווה 'הסכם גג' בין כל חברות התעופה החברות באיגוד ה-יאט'א לבין כלל סוכני הנסיעות מורשי ה-יאט'א, ואשר מהווה חוזה אחיד מקיף ודרקוני, המטיל שורת חיובים על סוכני הנסיעות, מעגן מצד שני את חובתכם לשלם לסוכני הנסיעות את עמלת הסוכן עבור השירותים שהם מעניקים'.

עו'ד זילר מוסיף בפנייתו: 'ויודגש, כי ביטול עמלת הסוכן על ידיכם מביא למצב אבסורדי ובלתי נסבל, בו נשללת מסוכני הנסיעות זכותם לגמול, באורח שהינו בעליל מחוסר תום לב ומקפח. למותר לציין, כי ביטול עמלת הסוכן על ידיכם משנה באופן דרסטי ומהותי את מודל הפעילות הכלכלי של ענף סוכונויות הנסיעות בישראל הקיים מזה עשרות בשנים, ולמרבה הצער הינה בעלת השלכות ותוצאות הרסניות ובלתי מתקבלות על הדעת עבור מאות סוכני נסיעות ובני משפחותיהם. והכל בשל הפרת חוזה ברוטאלית ובלתי חוקית מצידכם'.

עו'ד זילר מציין כי ההתאחדות מתכוונת לנקוט בצעדים משפטיים, אם המהלך לא יבוטל: 'ברי, כי אי חזרתכם מביטול עמלת הסוכן תגרור נקיטה בכל הצעדים המשפטיים הקיימים למען שמירה על זכותם הבסיסית של סוכני הנסיעות לקבלת עמלת הסוכן - זכות המעוגנת בהסכם יאט'א. כידוע לכם, קיימות טענות מוצקות ומבוססות כנגד ביטול עמלת הסוכן על ידיכם'.

עו'ד זילר דורש מרומנו כי חברת אל על: 'תודיע, בתוך 10 ימים ממועד מכתב זה, כי הינכם חוזרים בכם מביטול עמלת הסוכן על מכירת כרטיסי טיסה במחלקת התיירים E-CLASS'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: