אא

יוטרוול משיקה מחלקת פיתוח ויישום לטכנולוגיה תיירותית

הרשת השיקה ארבע פלטפורמות טכנולוגיות כדי להעניק יתרון תחרותי למשרדים החברים ברשת

Shutterstock Shutterstock

ענף הנסיעות עובר טלטלות לא מעטות בשנים האחרונות והמגמה המסתמנת היא שהמודל העסקי המרכזי עליו מבוסס הענף - עמלות הסוכן מחברות התעופה - ישתנה, שכן אלה האחרונות כבר הודיעו כי בכוונתם להפסיק את תשלומי העמלות לסוכנים. יישום של מדיניות זו על ידי חברות התעופה, עלול לגרום להתמוטטות משרדים קטנים, שכן עמלות אלו מהוות נתח מרכזי בהכנסות המשרדים.

לאחר ניתוח המגמות בענף הנסיעות וכחלק מהפתרונות ש - Utravel מתכוונת ליישם, על מנת להתמודד בהצלחה עם השינוי הכלכלי הצפוי בענף, הוחלט על השקת מחלקת פיתוח ויישום לטכנולוגיה תיירותית.
לצורך כך, מינתה הרשת את אדם רוטפלד, מתכנת מוסמך, כמנהל המחלקה הטכנולוגית ובחצי השנה האחרונה השיקה הרשת ארבע פלטפורמות טכנולוגיות, שנועדו להעניק יתרון תחרותי למשרדים החברים ברשת. הראשונה שבהם - אתר האינטרנט החדש, שבמסגרתו לכל אחד מהמשרדים ישנם שלושה אפיקים שונים לקבלת לקוחות חדשים.


השנייה- תוכנת ה-Utis החדשנית, המהווה למעשה מערכת מידע סגורה למנהלי המשרדים והמספקת להם את כל האינפורמציה על ההסכמים הרשתיים והעמידה ביעדים לצורך קבלת עמלות היתר מהספקים. הפלטפורמה השלישית שהושקה היא פורטל ה-Travelpartner שהוא למעשה שער הגישה הראשי לכל 600 סוכני הרשת והמספק להם את כל המידע, החדשות, השינויים וההדרכות הניתנות וכן מעניק להם פורום דיונים פתוח.

כחלק מהמדיניות הרשתית, להגיע אל הלקוחות ולהגדיל את מכירות המשרדים, תשיק בשבוע הבא Utravel את חוברת המוצרים האלקטרונית Ubook, אשר בה יפורסמו כל מוצרי התיירות של משרדי הרשת והספקים המועדפים ואשר באמצעותה כל משרד יוכל להציע מבחר רחב של מוצרים.

בני מילרד, מנכ"ל הרשת הצהיר לאחרונה כי ' Utravel חייבת להמשיך ולהיות המובילה בענף הנסיעות ואנו רותמים את הטכנולוגיה החדשנית ביותר על מנת שזו תשמש כקטר הדוחף את המשרדים להגדיל את מכירותיהם ולמקסם את רווחיותם'. מדיניות זו תואמת את הצהרותיו האחרונות של מילרד בדבר הצורך בשיתופי פעולה, הן במישור הלוקאלי בישראל שיבוא לידי ביטוי בשותפויות בין הרשתות והן במרחב הבינלאומי, שביטויה המרכזי בא לידי ביטוי בשותפות שנרקמה בין Utravel לרשת Travelsavers האמריקאית.

סמנכ"ל הרשת, משה שמא הודיע כי Utravel כבר גיבשה את דרכי הפתרון לצורך ההתמודדות עם עמלת האפס וכי במסגרת זו גובשו תשעה מרכיבים מרכזיים, אשר הטכנולוגיה היא רק אחד ממרכיבים אלו. 'האחריות המוטלת עלינו היא לוודא שכל משרדי הרשת יתמודדו בהצלחה עם השינויים המתרחשים בענף ולא רק זאת, אלא ימנפו את עצמם ואף יגדילו את רווחיותם. Utravel תספק למשרדיה את סל הפתרונות, תלווה כל משרד ביישום המלא ובעיקר, תמשיך בחשיבה אסטרטגית ארוכת טווח' אמר שמא. 
Utravelמתכוונת לספק למשרדיה מגוון של מאגרי מידע מקוונים וגישה ישירה למערכות הזמנת שירותי תיירות דוגמת ARC ו- CorpXpress ולצורך הטמעתם אף מתוכננת הגעתם של נציגים מארה"ב, המשתמשים בחלק מהמערכות.

מנהל מחלקת הטכנולוגיה ב-Utravel אדם רוטפלד אמר כי 'אין ספק כי התבססות על טכנולוגיה מתקדמת, הנבנית באופן ייעודי לסוכני הנסיעות והבנויה על ממשקים רחבים, תסייע רבות לסוכנים ותקדם את יכולותיהם המקצועיות'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: