אא

יורם מוטעי לסוכני שכר תור: "אנחנו מוכרים לסוכנים ולציבור במחירים דומים"

עוד מסר מנכ"ל קשרי תעופה באסיפת בעלי המניות של "שכר תור": "אם אפשר היה להחזיר את הימים בהם סיטונאי היה סיטונאי וקמעונאי הייתי חותם על כך בשתי ידיים".

Shutterstock Shutterstock
"הנופש – הסגמנט העיקרי של חברת "קשרי תעופה" בורח מסוכני הנסיעות. הוא בורח לטובת השיווק האגרסיבי ותופעת הרגע האחרון המתפשטת בשוק התיירות הישראלי". כך מסר יורם מוטעי, מנכ"ל חברת קשרי תעופה, באסיפת בעלי מניות של "שכר תור", שהתקיימה אתמול .

מנכ"ל קשרי תעופה, שחתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עסקי עם חברת א.ת שכר תור, הנמצאת בבעלות של למעלה מ- 50% מסוכני הנסיעות בישראל, אמר לסוכנים לגבי הטוענים כי תפקידו של סוכן הנסיעות הולך ומסתיים, כי "מי שאומר זאת לא מבין באמת על מה הוא מדבר. הגופים הסיטונאים עדיין לא למדו את השיווק העצמי אל מול הנוסע ועדיין היכולות שלהם להביא לכלל סגירת עיסקה מול הצרכן הסופי היא הרבה יותר נמוכה מיכולתם של סוכני הנסיעות המתמחים בכך שנים רבות".

מוטעי סקר בפני הנוכחים את המהלכים שעשתה חברת "קשרי תעופה", על מנת להתכונן לשנת 2010. "כמות סידורי הקרקע והטיולים החורף הזה אינה דומה כלל ועיקר לנעשה בשנים עברו. ההערכה היא כי השוק יתנהג החל מפסח 2010 כפי שהתנהג ב- 2007, לפיכך הגדלנו את האחיזה במספר הנופשונים ובמספר היעדים. קנינו חברות והתחייבנו להרבה יותר מוצרים. כמו כן נערכנו טכנולוגית לענות על כל מענה."

יורם אברמסון, יו"ר שכר תור, סקר בפני סוכני החברה את אופי ההסכם של קשרי תעופה: "מוצרים ייחודיים עם העדפה לסוכני שכר תור, הדרך היחידה להשיג את היתרון היא באמצעות המוצרים. בכך תיווצר זהות אינטרסים מוחלטת ביין הסוכנים לשכר תור". עוד נמסר כי הנהלת החברה תמשיך להיפגש בחודשים הקרובים עם גורמים מובילים על מנת להגיע להסכמים על מוצרים ייחודיים ולגוון בדרך זו את סל המוצרים המוצע לחברים.

בדבריו של אברמסון תמך יהודה זפרני, משנה למנכ"ל אופיר טורס, שהוסיף כי חברות התעופה פתוחות היום להסכמי שיתוף פעולה שיסייעו להן ברמה השיווקית.

באסיפה נכחו גם: נוקי שגב, מנכ"ל שכר תור והמשנה ליו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, אריק בן יהודה, גזבר החברה, רוני נוסבאום, מנכ"ל רשת אלפא קלאב, יוסי גליק, מנהל השיווק של גשר ורבים נוספים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: