אא

חברת מלונות ישרוטל משיקה אתר אינטרנט חדש

הזמנה באמצעות האתר מעניקה לגולשים, בנוסף להנחה מיוחדת של 5%, גם חופשה בהתאם להעדפותיהם ולחברי מועדונים סוגי חדרים ע"פ העדפותיהם בעבר.

Shutterstock Shutterstock
חברת מלונות ישרוטל השיקה אתר אינטרנט חדש. אתר האינטרנט של החברה הפך עם השנים לערוץ מכירות פעיל וחשוב, כאשר חלק ניכר ממכירת החדרים הישירה לקהל הפרטי מתבצעת באמצעות האתר, המעודד הזמנות על ידי הענקת הנחה מיוחדת של 5% לכל מזמין.

"באתר החדש שמנו דגש רב על חוויית הגולש, מתוך הכרה שהחופשה מתחילה כבר בבית. יצרנו מנגנונים מיוחדים להתאמה אישית של חופשה לפי מאפייני הגולש והעדפותיו. למשל, המבקש מלון רומנטי, משפחתי או אקטיבי יופנה מיידית לקבוצת המלונות האופייניים לקריטריונים הנ"ל", מספר נחום קרה, סמנכ"ל שיווק ומכירות של מלונות ישרוטל.

"גם חברי המועדונים של ישרוטל ימצאו באתר חידוש מעניין, כאשר יגלשו כדי להזמין לעצמם חדר באחד מבתי המלון של הרשת ויגלו כי "המחשב" יציע להם סוג חדרים ו/או אופי של חופשה בהתאם להעדפותיהם, המוכרות מהעבר", מוסיף נחום קרה.

בנוסף, באתר החדש יכולים הגולשים לצפות באזורים הציבוריים של בתי המלון, במסעדות הרשת ובחדרים השונים של בתי המלון באמצעות תמונות וקטעי וידיאו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: