אא

אל על ומשרד התיירות מקדמים את התיירות מברזיל

יקיימו השבוע בדרום אמריקה סדנאות לסוכני נסיעות ומובילי דעת קהל. סמנכ"ל הלקוחות של אל על: "אנו רואים ביקוש גובר והולך של ישראלים לחבילות לדרום אמריקה ומקווים שהסדנאות יפתחו גם בפני התיירים מדרום אמריקה את האפשרויות התיירותיות הגלומות בישראל."

Shutterstock Shutterstock
אל על ומשרד התיירות יקיימו בדרום אמריקה סדנאות לסוכני נסיעות ומובילי דעת קהל, בין התאריכים 13-19 באוקטובר. הסדנאות יתקיימו בסאו פאולו, בואנוס איירס, סנטיאגו דה צ'ילה וריו דה ז'נרו, במטרה להציג את ישראל כיעד תיירותי מובחר ואת אל על כמוביל היחיד, המציע טיסה ישירה בין דרום אמריקה לישראל. בנוסף, מארגני תיירות מקומיים, המוכרים את ישראל, יציעו לסוכנים שירותי קרקע.

הסדנאות יתקיימו בסמיכות ליריד התיירות הגדול של דרום אמריקה, ABAV, שיחל ב- 20 באוקטובר בריו דה ז'נרו. אל על תשתתף ביריד זה במסגרת ביתן ישראל.

לסדנאות הוזמנו, בין השאר, ראשי קהילות וארגונים יהודיים מרכזיים, משרדי התיירות המקומיים, אשר יטעמו אוכל בהוויה ישראלית ויחוו הופעה בצביון ישראלי.

דוד מימון, סמנכ"ל לקוחות באל על: "השקת קו הטיסות הסדיר הישיר של אל על לסאו פאולו השנה, זוכה לפופולריות רבה ומקרב את ישראל ליבשת דרום אמריקה ולהיפך. מטרת הסדנאות לפתוח בפני הסוכנים בדרום אמריקה את הפוטנציאל התיירותי העצום של ישראל, ולחשוף חבילות נופש מגוונות יותר לאזור. אנו רואים בקיום הסדנאות בדרום אמריקה הזדמנות להיכרות מעמיקה יותר עם תעשיית התיירות המקומית לטובת כל הצדדים.

דוד מימון הוסיף: "אנו רואים ביקוש גובר והולך של ישראלים לחבילות לדרום אמריקה ומקווים שהסדנאות יפתחו גם בפני התיירים מדרום אמריקה את האפשרויות התיירותיות הגלומות בישראל."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: