אא

משרד התיירות: נמשכת מגמת ההתאוששות בתיירות הנכנסת לישראל

המשרד פותח את עונת החורף 2009/10 בהשקעה של למעלה מ- 100 מיליון שקלים בשיווק ישראל כיעד אטרקטיבי לתיירות חורף. השר מיסז'ניקוב: "החורף הישראלי מהווה אטרקציה לתיירים ממדינות רבות בעולם ומשרד התיירות יגביר את המאמץ השיווקי כדי לעמוד ביעד של מיליון תיירים נוספים בשנתיים הקרובות".

Shutterstock Shutterstock
בתשעת החודשים הראשונים של השנה ביקרו בישראל 1.9 מיליון תיירים, ירידה של 15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ועלייה של 18% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2007 . בחודש ספטמבר ביקרו בישראל 242,000 תיירים, ירידה של 8% לעומת ספטמבר 2008 ועלייה של 32% לעומת ספטמבר 2007.

משרד התיירות פתח בחודשים האחרונים במסע פרסום לשיווק ישראל כיעד אטרקטיבי לתיירות החורף 2009/10, בדגש על העיר אילת כמוצר חורף מוביל, עידוד הצליינות לארץ הקודש, תיירות התרבות והתיור בישראל וביקור באתרים הקדושים, בראשם ירושלים, ובאתרים ההיסטוריים והארכיאולוגיים.

ההשקעה הכוללת בקמפיין, שימשך מספר חודשים, הינה למעלה מ- 55 מיליון שקלים עד לסוף שנת 2009 ו- 60 מיליון שקלים נוספים במהלך החודשים הראשונים של 2010, בהתאם ליעד המשרד, העומד על מיליון תיירים נוסף בשנתיים הקרובות .

במסגרת הקמפיין תתבצע פעילות שיווקית במדינות המקור לתיירות נכנסת, בהן ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, איטליה ומדינות סקנדינביה, במקביל לשיווק במדינות חדשות המגלות בישראל עניין כיעד תיירות, בהן דרום קוריאה, פולין, ברזיל וסין.

הקמפיינים ילוו בפעילות אינטנסיבית להוספת סיטונאים המשווקים את ישראל, להגדלת קיבולת המושבים ותדירות הטיסות לישראל ולהכנסתם של קווי תעופה חדשים לפעילות בישראל.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "אני שמח על המשך מגמת ההתאוששות בתיירות הנכנסת לקראת עונת החורף, שתפתח את שנת 2010. החורף הישראלי מהווה אטרקציה לתיירים ממדינות רבות בעולם ומשרד התיירות יגביר את המאמץ השיווקי במדינות מרכזיות בצפון אמריקה, באירופה וברוסיה, זאת כדי לעמוד ביעד של מיליון תיירים נוספים בשנתיים הקרובות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: