אא

מלון קרלטון ת"א משיק את העיצוב החדש של המלון

15 מליון ₪ הושקעו בעיצוב והעתקת הכניסה לכיוון הים. מנכ"ל המלון: "התחרות בין מלונות היוקרה, בעיקר על אנשי העסקים מחו"ל, מחייבת בידול ומתן ערך מוסף לאורחים".

Shutterstock Shutterstock
מלון קרלטון ת"א משלים בימים אלה את העיצוב החדש של המלון, בהשקעה כוללת של למעלה מ- 15 מליון ₪. במסגרת העיצוב הועתקה חזית המלון מכיוון כיכר אתרים ורחוב הירקון לכיוון החוף. בנוסף, חוברה כניסת המלון ישירות לטיילת ולמרינה של ת"א באמצעות דק חיצוני ושודרג מראהו של לובי המלון. השקת המלון תתקיים היום אחה"צ בהשתתפות מאות מוזמנים ואנשי עסקים.

ג'ימי זוהר, מנכ"ל המלון מסביר: "התחרות העזה בין מלונות היוקרה של ת"א על התיירים הזרים, ובמיוחד על אנשי העסקים המגיעים ארצה, מחייבת השקעה מתמדת, התחדשות, ויצירתיות הן במתקני המלון והן בשירות לאורח במטרה ליצור בידול בין המלונות השונים".

לדברי זוהר, ההשקעה הגדולה בעיצוב החדש והפיכתו של המלון ליחיד שכניסתו היא מכיוון הים, ולא מכיוון רחוב הירקון, נועדה להבליט את היתרון היחסי של המלון הממוקם מטרים ספורים מקו המים ולהעניק לאורחים, שרובם תיירי חוץ, הרגשה של רוגע, חופש וניתוק מהנעשה בחיי היום יום כבר עם כניסתם למלון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: