ההתאחדות לאיירוסוויט: תמוה הדבר שעל ביטול הטיסות להודו הודעתם באמצעות הודעה בעל פה לסוכנים
על פי מנכ"ל ההתאחדות הועמדו בפני רוכשי הכרטיסים שלוש ברירות לניצול הכרטיס שבידם: לטוס בחברה אחרת, לבטל את הכרטיס ולקבל מחצית מהסכום בחזרה, מי ששוהה בהודו, לחזור דרך בנגקוק ללא כיסוי העלות מדלהי לבנגקוק.
Shutterstock
חברת התעופה איירוסוויט ביטלה את הטיסות שלה להודו וממנה ובהתאחדות סוכני הנסיעות תמהים על התנהלות החברה בישראל.
יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות, שלח מכתב קשה לשמעון מוסטובויי, נציג החברה בישראל. פתאל כותב בין השאר בפנייתו: "על פי דיווחם של הפונים הועמדו בפני רוכשי הכרטיסים שלוש ברירות לניצול הכרטיס שבידם:
לטוס בחברת תעופה אחרת עד לתאריך הנקוב על גבי הכרטיס , לבטל את הכרטיס ולקבל מחצית מהסכום בחזרה, לנוסעים השוהים בהודו לחזור לארץ דרך בנגקוק ללא כיסוי עלות הטיסה מדלהי לבנגקוק".
פתאל מציין בפנייתו כי: "תמוה הדבר בעינינו שהחברה טרחה להודיע את הדבר ללקוחות באמצעות הודעה בעל פה לסוכנים, כאילו יש בכך להתיר את התחייבותה הישירה ללקוחות".
את תגובתו של מוסטובויי, העושה בשעה זו את דרכו לאוקריאנה, אי אפשר היה לקבל.
יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות, שלח מכתב קשה לשמעון מוסטובויי, נציג החברה בישראל. פתאל כותב בין השאר בפנייתו: "על פי דיווחם של הפונים הועמדו בפני רוכשי הכרטיסים שלוש ברירות לניצול הכרטיס שבידם:
לטוס בחברת תעופה אחרת עד לתאריך הנקוב על גבי הכרטיס , לבטל את הכרטיס ולקבל מחצית מהסכום בחזרה, לנוסעים השוהים בהודו לחזור לארץ דרך בנגקוק ללא כיסוי עלות הטיסה מדלהי לבנגקוק".
פתאל מציין בפנייתו כי: "תמוה הדבר בעינינו שהחברה טרחה להודיע את הדבר ללקוחות באמצעות הודעה בעל פה לסוכנים, כאילו יש בכך להתיר את התחייבותה הישירה ללקוחות".
את תגובתו של מוסטובויי, העושה בשעה זו את דרכו לאוקריאנה, אי אפשר היה לקבל.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}