אא

"אקו טיולי שטח": "ממשלת ונצואלה לא רוצה מטיילים ישראלים"

ממשלת ונצואלה מערימה קשיים במתן ויזות למטיילים ישראלים, המעוניינים לבקר במדינה ומחייבת אותם להגיע לצורך כך לירדן. כתוצאה מכך נאלצה החברה לבטל טיול שתוכנן ל- 2 בנובמבר. מנכ"ל החברה: "אנו משעים את הוצאת מטיילים ישראלים לוונצואלה עד להסדרת הנושא בין המדינות".

חברת התיירות והנופש "אקו טיולי שטח" תכננה להוציא ב- 2 בנובמבר 13 איש לטיול בקולומביה וונצואלה. על מנת לקבל ויזות עבור המטיילים, מכיוון ששגרירות ונצואלה בישראל נסגרה לפני כשנה עקב המשבר הפוליטי בין שתי המדינות, פנתה החברה לגורמים רבים ובכללם לשגרירויות ונצואלה בקניה, מדריד, פריז, יוון, גרמניה, קולומביה ואף למשרד החוץ של ונצואלה.

משרד החוץ הוונצואלי היתנה את מתן הויזה בהגעה פיזית של כל אחד מחברי הקבוצה לשגרירות ונצואלה בירדן עם מגוון אישורים וסירב להצעת החברה לשלוח נציג מטעמה לירדן עם כל האישורים הנחוצים. חברי הקבוצה לא הסכימו לנסוע במיוחד לירדן ולא נותרה לחברה ברירה, אלא לבטל את הטיול ולהחזיר למטיילים את כספם.

רונן רז, מנכ"ל חברת התיירות "אקו טיולי שטח", מוסר: "לצערנו נאלצנו לבטל הוצאה של קבוצה לטיול בוונצואלה עקב הקשיים שהערימה הממשלה שם, קשיים שלא היו כל עוד הייתה שגרירות בישראל. אין לנו אלא להסיק שקשיים אלו הם רק כתוצאה מהמצב הפוליטי במדינה ומטרתם היחידה היא למנוע ממטיילים הישראלים להגיע למקום. אי לכך אנו משעים את הוצאת מטיילים ישראלים לוונצואלה עד להסדרת הנושא בין המדינות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: