אא

העזיבות באל על נמשכות: ראש אגף השיווק עוזב את החברה

לאחר שהמנכ"ל הודיע זה מכבר על סיום תפקידו, מצטרף אליו גם עמית לבני, שזכה להערכה רבה על תפקידו ואף זכה בתואר איש השיווק של חודש אפריל ע"י איגוד השיווק הישראלי. לבני מסר כי בכוונתו להתמודד עם אתגרי ניהול חדשים באל על או מחוצה לה.

Shutterstock Shutterstock
עמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף שנת 2009, לאחר שלוש שנים בתפקיד. לבני הוביל במהלך השנים מהלכים שיווקיים רבים בחברה, בהם קמפיין השקת מטוסי ה- 777, פיתוח אתר אל על באינטרנט כערוץ מכירה, הגדלת היקף החברים במועדון הנוסע המתמיד והשקת הקו לדרום אמריקה.

בחודש אפריל 2009 זכה לבני בתואר איש השיווק של החודש על ידי איגוד השיווק הישראלי, בזכות הובלת מהלכי הפיתוח והשיווק של האינטרנט כערוץ מכירה.

במכתב שהעביר למנכ"ל אל על, חיים רומנו, כתב לבני בין השאר: "לכבוד היה לי לעבוד במשך שלוש שנים תחת ניהולך ומנהיגותך, אשר השכילה לצלוח אירועים ומשברים שונים, להתמודד מול תחרות חסרת תקדים ולהוביל את אל על בתהליכי התחדשות ופיתוח שכמוהם לא ידעה".

עמית לבני מסר כי בכוונתו להתמודד עם אתגרי ניהול חדשים באל על או מחוצה לה וכי יגבש את צעדיו בחודשים הקרובים. לבני איחל הצלחה רבה לסמנכ"ל המסחר של אל על, אלי כהן, בהמשך הובלת המערך המסחרי והשיווקי של אל על לצמיחה ולהתמודדות עם התחרות.

מנכ"ל אל על, חיים רומנו, הודה בחום לעמית לבני על תרומתו הרבה לשדרוג מערך השיווק של אל על ומעמדה התחרותי ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: