אא

ההתאחדות לח"כ אקוניס: "מדובר בקטסטרופה שתפגע בענף התיירות"

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, במכתב ליו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, לקראת ישיבת ועדת הכלכלה מחר, שאמורה לדון בהצעת החוק להגנת הצרכן מבחינת ההתייחסות לתחום התיירות.

Shutterstock Shutterstock
בהתאחדות סוכני הנסיעות דואגים מאד, שוועדת הכלכלה של הכנסת תקבל מחר את חוק הגנת הצרכן בהתייחסות לתחום התיירות, דבר שיפגע קשות בענף התיירות והתעופה.

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, כתב לח"כ אופיר אקוניס, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, והזהיר כי: "אם תתקבל הצעת החוק במתכונתה הקיימת, כך שתחול באופן זה גם על ענף התיירות, מדובר בלא פחות מקטסטרופה שתפגע בענף התיירות ואשר את נזקיה לעוסקים בענף לא ניתן לאמוד בשלב זה. פעולת משרד התמ"ת לקביעת כללי רוחב שאינם מבחינים בין תחום לתחום ו/או מגדירים בחוק את ההבדל בין עסקאות מתמשכות שכאלה שאינן מתמשכות, הנה מעשה שלא ניתן להפריז בחומרת השלכותיו".

פתאל ממשיך ומציין במכתבו לח"כ אקוניס: "אחת ההשלכות הקשות של הדבר היא שמרגע שתעבור הצעת החוק בנוסחה הנוכחי, יהפכו כל חברות התעופה הזרות הטסות לישראל כמו גם סוכני הנסיעות, לעבריינים מועדים החשופים לתביעות פליליות, ואין ספק שלדבר יהיו השלכות נוספות גם על הסכמים בילטראליים של חברות תיירות ותעופה ישראליות הפועלות בחו"ל".

בהתאחדות מצפים כי חברי ועדת הכלכלה יתמידו וידבקו בעמדה שהובעה על ידם בישיבת הוועדה מה- 20 באוקטובר: "לא לאפשר היווצרותה של לקונה בחוק, שאינה תואמת את שדה המציאות ואשר תגרום לנזקים מיותרים בענף התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: