אא

יריד התיירות WTM ייפתח בשבוע הבא בלונדון

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "התאוששות התיירות בחודשים האחרונים, הגברת פעולות השיווק, לצד כניסתה של חברת איזי ג'ט, בקו תל-אביב – לונדון ותחילת פעילותה היום, יביאו בחודשים הקרובים להגדלת האטרקטיביות של ישראל כיעד תיירות מועדף מאירופה"

Shutterstock Shutterstock
יריד התיירות WTM , השני בגודלו בעולם, חוגג השנה 30. היריד ייפתח בשבוע הבא בלונדון ויימשך ארבע ימים.

הביתן הישראלי ישתרע על שטח של 500 מ"ר והפעילות בו תעמוד בסימן: ים המלח והתמודדותו מול 28 אתרים נוספים מרחבי העולם בתחרות 7 פלאי עולם הטבע. ביריד תופעל עמדת רישום, בה ניתן יהיה להצביע בעד ים המלח, יחולקו מוצרי אהבה של ים המלח ותתקיים תצוגה של מגילות ים המלח בחסות מוזיאון ישראל.
בנוסף, תקודם בביתן מכירת חבילות לאירוע "נבוקו בים המלח": האופרה, מאת ורדי, תבוצע על ידי האופרה הישראלית, החוגגת בימים אלה 25 שנה להיווסדה. ההופעות יתקיימו בתאריכים 3.6.2010 ו-5.6.2010 למרגלות המצדה.

אמן הטלפתיה הבינלאומי, רועי זלצמן, יקיים ביריד מופעי טלפתיה בנושאים הקשורים לישראל, יחולקו צמידים אדומים מקברי צדיקים בגליל ומים קדושים מהירדן, תתקיים תצוגה של שוק נבטי ועוד.

ביום שני, ה- 09.11.09, תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, וסמנכ"ל השיווק, אורן דרורי, בה יציגו את פעילות משרד התיירות באנגליה בשנת 2009 והיעדים לשנים הקרובות. יש לציין כי מתחילת השנה ביקרו בישראל למעלה מ-126,000 תיירים מאנגליה, ירידה של 11% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. במשרד התיירות פועלים להגעתם של 170,000 תיירים מאנגליה עד לסוף שנת 2009 ו-190,000 תיירים בשנת 2010.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "ההתאוששות הניכרת בתיירות בחודשים האחרונים מחדדת את חשיבותו של יריד התיירות השני בגודלו בעולם, כפלטפורמה שיווקית משמעותית להגברת תנועת התיירות לישראל, מאחת המדינות המרכזיות באירופה. השתלבותה של חברת ה- low cost איזי ג'ט, מהמובילות בעולם, בקו תל- אביב – לונדון בסיוע משרד התיירות, ותחילת פעילותה היום, תרחיב את היצע הטיסות, תביא לירידת מחירים בקו מבוקש זה ותגדיל את האטרקטיביות של ישראל כיעד תיירות נגיש מאירופה".

לצד נציגי משרד התיירות, ייקחו חלק ביריד עוד כ-45 גורמים מסחריים ישראלים, בהם: רשתות בתי מלון, חברות תעופה, מארגני תיירות נכנסת, יזמים עסקיים ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: