הלקוחות יוכלו לבטל הזמנות רק עד תשעה ימים לפני הנסיעה
הישג להתאחדות סוכני הנסיעות בוועדת הכלכלה של הכנסת. כמו כן, הוועדה עומדת להכניס לחוק סעיף המציין, כי במקרה של ביטול הדבר יפול על חברת התעופה והספקים ולא על סוכני הנסיעות.
Shutterstock
בהתאחדות סוכני הנסיעות יכולים היום להיות גאים בהישג של מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, בוועדת הכלכלה של הכנסת.
הוועדה דנה היום בחוק להגנת הצרכן בנושא ביטול עסקאות. אם עד היום הלקוח היה יכול לבטל עסקה עד יומיים לפני הנסיעה, לפי התיקון החדש הלקוח יוכל לבטל עסקה עד שבעה ימי עבודה לפני הנסיעה, וכאשר מצרפים לכך את סוף השבוע, מדובר בתשעה ימים. הדבר מהווה הישג מבחינת הסוכנים. כמו כן, קבעה הוועדה כי יוכלו לבטל עסקאות שנעשו מרחוק, קרי, דרך הטלפון.
הישג חשוב נוסף מבחינת הנוסעים הוא שאנשי הוועדה ואנשי משרד התמ"ת השתכנעו, שאם יהיו ביטולים ותביעות, הדבר יפול על חברת התעופה והספק ולא על סוכני הנסיעות. בשבועות הקרובים יצטרכו להכניס זאת כסעיף תיקון לחוק. כך הדבר יחסוך כאב ראש גדול מסוכני הנסיעות.
הוועדה דנה היום בחוק להגנת הצרכן בנושא ביטול עסקאות. אם עד היום הלקוח היה יכול לבטל עסקה עד יומיים לפני הנסיעה, לפי התיקון החדש הלקוח יוכל לבטל עסקה עד שבעה ימי עבודה לפני הנסיעה, וכאשר מצרפים לכך את סוף השבוע, מדובר בתשעה ימים. הדבר מהווה הישג מבחינת הסוכנים. כמו כן, קבעה הוועדה כי יוכלו לבטל עסקאות שנעשו מרחוק, קרי, דרך הטלפון.
הישג חשוב נוסף מבחינת הנוסעים הוא שאנשי הוועדה ואנשי משרד התמ"ת השתכנעו, שאם יהיו ביטולים ותביעות, הדבר יפול על חברת התעופה והספק ולא על סוכני הנסיעות. בשבועות הקרובים יצטרכו להכניס זאת כסעיף תיקון לחוק. כך הדבר יחסוך כאב ראש גדול מסוכני הנסיעות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}