אא

מצטייני השירות ע"פ סקר יוטרוול: אופרן, אל על, קשרי תעופה, לופטהנזה, קונטיננטל

הרשת קיימה במשך 4 חודשים, סקר בקרב מנהלי המשרדים החברים ברשת, לגבי עמדותיהם כלפי הספקים הפועלים בענף. תוצאות הסקר המלאות יפורסמו רשמית בכנס השנתי של הרשת במהלך חודש דצמבר.

Shutterstock Shutterstock
בסקר, בהשתתפות מנהלי המשרדים החברים ברשת יוטרוול, נדרש כל מנהל למלא שאלון מפורט, המתייחס לספקים הפעילים בענף, בכל תחום: תעופה, רכב, מלונאות FIT, תיירות הפנים, GDS השונים, ה- LDS ועוד.

בני מילרד, מנכ"ל הרשת, אמר: 'אנו מקנים חשיבות רבה ליחסי העבודה עם הספקים, שכן ישנה תלות הדדית בינם לבין משרדי הנסיעות. חשוב לנו לדעת את הצרכים המדויקים של סוכני הנסיעות ולהיות מסוגלים לתת להם מענה הולם, באמצעות הספקים שהרשת חתומה איתם על הסכמים'.

הסקר כלל 15 שאלות מפורטות, שבהן נתבקשו מנהלי המשרדים לתת חוות דעת מקצועית, על מגוון רחב של ספקים ושירותים ובחלק מהם אף להעניק ציונים מדויקים, למשל בתחום השירות.

מניתוח התוצאות עלתה תמונה ברורה ומדויקת של מידת החשיבות שמקנות הסוכנויות לספקים השונים – וברשת יוטרוול אף גובשה מפת חשיבות על פי סדר, של מעל ל- 50 ספקים שונים הפועלים בענף.

מהנהלת יוטרוול נמסר כי תוצאות הסקר ישמרו חסויות, וכי עבור ספקים שדורגו נמוך במדדי שירות ו/או במדדי המוצר, תגובש ביחד עימם חבילת פתרונות, בכדי לשפר את יעילותם אל מול הסוכנים. מילרד הוסיף ואמר, כי 'המטרה שלנו היא חיובית בלבד – לשפר את רמת הקשר עם הספקים ולגרום להם להתייעל', ובהתאם לכך נודע כי ביוטרוול כבר החלו בפגישות עם הספקים שדורגו נמוך, בכדי לבדוק את אופציות השיפור השונות.

עם זאת, הרשת הסכימה לפרסם את שמות חמשת הספקים שדורגו במקומות הראשונים ברמת השירות, והם: אל על, אופרן, קשרי תעופה, לופטהנזה וחברת קונטיננטל.

במסגרת 'כנס התיירות הארצי 2009', הכנס השנתי של הרשת, שיערך במהלך חודש דצמבר, תעניק רשת יוטרוול במעמד שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, גביעי הוקרה לחמשת הספקים מצטייני השירות, לאות הוקרה על מאמציהם להעניק לסוכנים שירות ברמה גבוהה.

הרשת מתכוונת לפרסם במהלך הכנס:
1. מי הם עשרת הספקים בעלי החשיבות הגבוהה ביותר בענף
2. מהו דירוג השירות של הספקים בקטגוריות השונות
3. מיהן חברות התעופה הזרות החשובות ביותר ומהו ציון השירות המוענק להן
4. מהו דירוג חברות השכרת הרכב בישראל על פי מידת חשיבותם לסוכנים
5. מיהם ספקי ה- FIT עימם הסוכנים מעדיפים לעבוד ומהו הציון המוענק להם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: