אא

בינת תקשורת מחשבים שדרגה את תשתית התקשורת בנתב"ג

החברה, מקבוצת רד-בינת, השלימה באחרונה את הפרוייקט, בהיקף כספי של כ- 7 מיליון שקל. הפרוייקט כלל בחינת מוצרים, ניסויי היתכנות, תכנון מפורט, ביצוע השדרוג ובדיקות קבלה. מנהל תחום ציבורי בחברה: "פרוייקט השדרוג צפוי להגדיל את שרידות הרשת של נתב"ג ולהביא לשירות לקוחות מהיר ואמין יותר".

Shutterstock Shutterstock
פרוייקט השדרוג כלל החלפת כרטיסי הניהול של כל המתגים בשדה התעופה, בכרטיסים מסוג SUP 720 ו- SUP 32 של סיסקו. במסגרת תהליך בחינת הפרוייקט, נערך פיילוט במעבדות סיסקו בסן חוזה שבארה"ב, בסביבה זהה לזו אשר ברשות שדות התעופה, הכוללת העתק מושלם של מערכת התשתיות בנמל, ובה נוסו תרחישים וסימולציות שונים.

תשתית התקשורת בנתב"ג הוקמה על ידי בינת תקשורת לפני כחמש שנים, עם פתיחת טרמינל 3. רשת התקשורת הגדולה בנתב"ג משרתת מאות מערכות מידע קריטיות לתפעול הנמל ותוכננה לשרידות מקסימלית עם למעלה מ- 50 מתגים ממשפחת 6500 Catalist של סיסקו.

ירון רזינסקי, מנהל תחום ציבורי, בינת תקשורת: "נמל התעופה בן גוריון פעיל 24 שעות ביממה כל השנה למעט יום כיפור, ולכן ביצוע שדרוג בסביבה כזו דרש חודשים של הכנות ותיאומים על מנת לצמצם את ההשפעה על מערכות המחשוב ותנועת הנוסעים. הפיילוט שביצענו בסביבת הייצור איפשר לנו ללמוד איך להתמודד ולהגיב לתקלות שהתגלו, ובכך הגדיל את הסבירות לכך שהמערכת תפעל במינימום תקלות בסביבה האמיתית, והגביר את הסיכויים להצלחת הטמעתה. פרוייקט השדרוג צפוי להגדיל את שרידות הרשת של נתב"ג, ולהביא לשירות לקוחות מהיר ואמין יותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: