אא

שיא כל הזמנים בתיירות הנכנסת בחודש אוקטובר: 330,000 תיירים ביקרו בישראל

מתחילת השנה ועד לחודש אוקטובר ביקרו בישראל 2.3 מיליון תיירים - כמו מספר התיירים בכל שנת 2007 וירידה של 12% בלבד לעומת אשתקד.

Shutterstock Shutterstock
בחודש אוקטובר ביקרו בארץ 330,000 תיירים, גידול של 9% לעומת אוקטובר 2008, אשר היתה שנת שיא בתיירות הנכנסת לישראל.

מתחילת השנה ועד לחודש אוקטובר 2009, ביקרו בישראל 2.3 מיליון תיירים, ירידה של 12% בלבד לעומת התקופה המקבילה אשתקד וכמו מספר התיירים בכל שנת 2007 .

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי הגידול שנרשם החודש אמנם מעודד, אך אינו מספק וכי המשרד ימשיך לפעול למימוש מהפכת התיירות, עליה הכריז לפני כשבוע ב"כנס הרצליה לתיירות", במרכזה הגעתם של מיליון תיירים נוספים לישראל, תוך 3 שנים.

השר הוסיף כי יישומה של התוכנית יתבצע דרך הגברת שיווק ישראל בעולם, הוספת חדרי מלון ברמות שונות ופישוט הליכי בירוקרטיה המונעים כיום את מימוש הפוטנציאל. "תעשיית התיירות מסוגלת, תוך 3 שנים בלבד, לתרום עוד למעלה ממיליארד דולר להכנסות המדינה ולהוסיף עוד כ- 40,000 מקומות עבודה בתיירות, בדגש על ישובי הפריפריה. הצלחת משרד התיירות להתגבר על השפעת המשבר הכלכלי והמבצע בעזה ביחד עם תעשיית התיירות כולה, תסייע לעמוד ביעדים אלה".

על פי נתוני הלמ"ס, בחודש אוקטובר נרשם גידול של 6% בכניסות התיירים ששהו לפחות לילה אחד בישראל, בהשוואה לאוקטובר 2008 וגידול של 20% בביקורי היום. כן נרשם גידול בתיירי הקרוזים, ומספרם בחודש זה עמד על 23,500 – כפול מאוקטובר אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: