אא

הושלמה עסקת המלונאות הגדולה בישראל

עם רכישת אזורים תיירות על ידי מלונות פתאל, בסכום של 970 מיליון ₪, הפכה פתאל לקבוצת המלונות הגדולה בישראל, עם 29 מלונות ברחבי הארץ. דוד פתאל: "אני מאמין גדול בתיירות בישראל. ההשקעה הזו היא מבחינתי אקט פטריוטי לא פחות מעסקי".

Shutterstock Shutterstock
דוד פתאל, בעלי חברת המלונאות פתאל ויעקב סיסו, מנכ'ל חברת 'אזורים תיירות', חתמו היום על העברת 12 המלונות שבבעלות אזורים תיירות לידי רשת פתאל.

העסקה משקפת לחברה שווי של 970 מיליון ש'ח - 270 מיליון ש'ח בגין רכישת מניות החברה, המוחזקות על ידי אזורים ובוימלגרין קפיטל , ו- 700 מיליון ש'ח בגין נטילת ההתחייבויות של החברה.

עם השלמת העסקה הצטרפו לפרוטפוליו העסקי של פתאל 12 בתי המלון, שבבעלות אזורים תיירות בישראל - מוריה פלאזה אילת ו- 50% ממלון הרודס אילת, מוריה פלאזה ים המלח , מוריה קלאסיק ים המלח , גני מוריה ירושלים, פלאזה ירושלים ומוריה קלאסיק ירושלים , מוריה פלאזה טבריה , גני מוריה טבריה, מוריה פלאזה תל אביב , 33% משרתון סיטי טאוואר, ומלון מרקיור בבת- ים.

דוד פתאל ציין במעמד החתימה: 'אני מאמין גדול בתיירות בישראל, ולכן ההשקעה הזו היא מבחינתי אקט פטריוטי לא פחות מעסקי. קבוצת פתאל תצעיד את תחום המלונאות בישראל קדימה בשנים הקרובות, תעניק אלפי מקומות עבודה ותקדם את תפיסת השירות והאירוח'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: