אא

"טרמינל - מסעות רב-חושיים" מגיע ל"מעלית הזמן ירושלים"

המותג, שמאפשר חוויות מסע תלת ממדיות, רב-חושיות ואינטראקטיביות ליעדים מדהימים, מגיע לישראל ונפתח היום [יום ב'] ב"מעלית הזמן ירושלים". ה"טרמינל" מאפשר למבקרים בו לצאת למסעות גיאוגרפים, תרבותיים, היסטוריים, מדעיים.... ואפילו מסעות בזמן.

Shutterstock Shutterstock
ב'טרמינל' ניתן לצאת למסעות למגוון יעדים מרתקים, היוצאים מידי כ- 30 דקות. כל מסע, הנמשך כ- 25 דקות, יוצא לדרך על גבי 9 סימולטורים נעים. כל משתתף מקבל אוזניות מיוחדות ומשקפיים תלת ממדיים, שבעזרתם הוא יוצא לחוויה רב-חושית הנעזרת במערכות הקרנה, תאורה, קול, רוח ומים מהמשוכללות בעולם.

בהקמת האטרקציה השקיעו היזמים אורי ירדני, שהקים את 'מעלית הזמן', משה פורת ואילן רותם כשישה מיליון ₪ במבנה 'מעלית הזמן ירושלים' . ההשקעה כללה הוספת מערכות טכנולוגיות רב חושיות, אפקטים ותכנים חדשים.

בשטח ההמתנה של הטרמינל מוצב מוניטור גדול, המציג את יעדי המסעות ובקופה נמכרים כרטיסי כניסה בעיצוב של 'בורדינג קארדס'- כרטיסי עליה למסע. לפני הכניסה לשער ההמראה הצופים עוברים בחדר התדרוכים ומקבלים תדריך מסע.

לרגל פתיחת ה'טרמינל' בירושלים יוקרן, לראשונה בהצגת בכורה בישראל, המסע 'הודו המדהימה' - מסע גיאוגרפי, היסטורי ותרבותי, הכולל גם את סיפורו של הטאג' מאהאל באגרא, הידוע כאחד משבעת פלאי תבל.

בתפקיד מדריך המסע משמש אנופאם קאר, אחד מכוכביה הבינלאומיים של בוליווד, מרכז תעשיית הקולנוע של הודו, הזכור ממשחקו בסרט 'שחק אותה בקהאם' והגיע במיוחד לארץ לצילומים. קאר, בקסמו ההודי המיוחד, משחק תפקיד של בעל חנות עתיקות, הלוקח אותנו למסע באמצעות 'טיים וואלה'- מכונת זמן המונחת על אחד המדפים בחנותו.

'הודו המדהימה' הינו תולדה של שיתוף פעולה בין 'ביג סינמה', אחת מחברות הסרטים הגדולות שפועלת בבוליווד ואורי ירדני, שהפיק עד כה למעלה מ- 500 סרטי חוויה בעולם, והוא רק מסע אחד מתוך שפע יעדים שיוצגו ב'טרמינל'. המיצג הוותיק, 'מעלית הזמן ירושלים' אל עברה של ירושלים, בכיכובו של טופול, ימשיך להיות אחד המסעות והיעדים המרכזיים באתר.

בעתיד הקרוב ניתן יהיה לחוות מסעות נוספים ביניהם:
'מסע ביקום' – המטיס את המשתתפים לסיור בחלל, שבמהלכו לומדים על כדור הארץ, מערכת השמש ומרחבי האין סוף.
'החוויה האנושית'- מסע המאפשר למשתתפים להכנס אל גוף האדם בקפסולה מיוחדת, שבאמצעותה רואים מקרוב את נבכי המכונה המשוכללת ביותר - האדם.
'המסע אל מסתרי האוקיינוס'- המאפשר למשתתפים לצפות ביצורים ימיים מיוחדים ומופלאים ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: