אא

המותג "סייבקס" מגיע למלונות אפריקה ישראל

מלון קראון פלזה ירושלים חונך בימים אלו מתחם ספא וכושר, בהשקעה של 4 מיליון ש"ח, כחלק משת"פ אסטרטגי בין מלונות אפריקה ישראל וקבוצת לפידות, להכנסת המותג האמריקאי למתחמי הספא והכושר שבמלונות.

Shutterstock Shutterstock
חברת מלונות אפריקה ישראל, המחזיקה במותגים הבינלאומיים קראון פלזה והולידיי אין, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת לפידות ספורט, המפעילה את 'סייבקס', רשת מועדוני כושר וספא.

במסגרת ההסכם עתידים להיפתח במלונות הרשת מתחמי ספא וכושר של המותג 'סייבקס' ובימים אלה נחנך מתחם ספא וכושר במלון קראון פלזה ירושלים, בעלות של 4 מיליון ש'ח. המתחם, המשתרע על שטח של כ- 1,000 מ'ר, כולל חדר כושר וספורט על שטח של 140 מ'ר, אשר יכיל את מיטב מכשירי הכושר והספורט, סטודיו ספינינג, 6 חדרי טיפולים, הכוללים חדר טיפול זוגי עם ג'קוזי מקלחת ושירותים פרטיים, סוויטת הכנה לכלות, חדר טיפולים רטוב ועוד. כמו כן ניתן ליהנות מסאונות רטובות ויבשות, מקלחות לחץ ועוד.

יעקב סודרי, מנכ'ל מלונות אפריקה ישראל, מסר כי 'הסכם שיתוף הפעולה שנחתם עם קבוצת לפידות הינו נדבך נוסף מתוכניתה האסטרטגית של החברה לשיפור והרחבת המלונות. בהתאם לכך מתחם הכושר והספא היוקרתי שנפתח בימים אלו במלון קראון פלזה ירושלים הינו המשך ישיר לשדרוג כללי של המלון בשנתיים האחרונות במסגרתו הושקעו 40 מיליון ₪ בשיפוץ החדרים, שטחים ציבוריים ומרכז הקונגרסים של המלון'. עוד הוסיף סודרי, כי 'בהמשך השנה צפויים לפעול מתחמי ספא וכושר דומים במלונות נוספים של הרשת ברחבי הארץ'.

יעקב לפידות, מנכ'ל לפידות ספורט, ציין כי: 'סייבקס הוא מותג העל בעולם לכל מי שרואה עצמו כאוהב ספורט ואיכות חיים. 'משפחת סייבקס' בישראל רואה בפתיחת המתחם החדש בירושלים, המשך תהליך ההתרחבות וההשתרשות של הסטנדרטים הבינלאומיים שלה בישראל והמשך התבססותה בבירה. בכוונת קבוצת לפידות להמשיך ולהקים מתחמי יוקרה כאלו בשנה הקרובה ולהוביל את מגמת העלייה באהבה לכושר הגופני ולטיפוחו'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: