תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

5 ממלונות שרתון פלאזה הופכים להיות חלק מהמותג לאונרדו

לאחר שהושלמה עסקת רכישת 12 מלונות אזורים תיירות, פתאל מלונות החליטה למתג 12 ממלונות הרשת תחת המותג העצמי לאונרדו ומשקיעה חצי מיליון דולר במיתוג. ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות: "נהפוך את לאונרדו לאחד המותגים החזקים בישראל".

Shutterstock Shutterstock
שבוע לאחר החתימה על ההסכם לרכישת 12 המלונות של אזורים תיירות, מכריזה רשת פתאל על התכנית האסטרטגית למיתוג הרשת המאוחדת, במסגרתה יהפוך המותג "לאונרדו" למותג בעל הפרישה הרחבה ביותר בישראל, עם 16 מלונות.

המותג "לאונרדו" נוסד לפני כשנתיים, במסגרת כניסתה של חברת פתאל לפעילות באירופה באמצעות קרן ההשקעות, אשר שמה לה למטרה להקים רשת של מלונות, הפונים לתיירות עסקית ועירונית. כיום כולל המותג כ- 30 מלונות בגרמניה, שווייץ ובלגיה.

לאחרונה הוכנס המותג גם לישראל, כשהוא מזוהה עם המלונות העירוניים של הרשת - בחיפה, ב"ש, ת"א ומלון הבוטיק ברמת החי"ל, שבהקמתו הושקעו 40 מיליון יורו.

הרחבת המותג בישראל תכלול הפיכת חלק מהמלונות שנרכשו וחלק מהמלונות הקיימים כיום ברשת פתאל לחלק מהמותג, שיכלול 5 תתי מותגים מבודלים:
לאונרדו PLAZA – 5 בתי מלון בירושלים, טבריה, ים המלח ואילת ברמת 5 כוכבים.
לאונרדו – 6 בתי מלון בים המלח, טבריה, ירושלים, ת"א, חיפה וב"ש ברמת 4 ו- +4 כוכבים.
לאונרדו קלאב – 3 בתי מלון בעלי קונספט הכל כלול באילת, ים המלח וטבריה.
לאונרדו בוטיק – בתל אביב, מלון בוטיק בעיצוב חדשני.
לאונרדו Inn – בירושלים.

מהלך המיתוג של הרשת ילווה בקמפיין פרסום, שידגיש בין השאר את הפריסה הרחבה של המותג בישראל ואת הערכים הבינלאומיים של המותג, ויכלול השקעה של חצי מיליון דולר בהטמעת המיתוג החדש, החלפת השילוט ואביזרי הנראות במלונות ואיחוד מערכי השיווק המכירות וההזמנות. על תהליך המיתוג והפרסום אחראי משרד הפרסום יהושע TBWA.

ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת מציינת: "מסקרים שערכנו עלה כי למותג "לאונרדו" יש זכירות גבוהה וערכים הפונים לקהל הישראלי ולקהל הבינלאומי שבעקבות רכישת המלונות יהווה נתח שוק גדול יותר מבעבר. אני צופה כי במהלך השנתיים הקרובות יהפוך לאונרדו לאחד המותגים החזקים בישראל בכלל ובתחום המלונאות בפרט".

רשת פתאל תמשיך לשמור על צביונה כחברה המנהלת "multi brands", ביניהם מותגים בינלאומיים מובילים – מרידיאן, קלאב מד, גולדן טוליפ ואת מותג הבית הנוסף של פתאל – מג'יק.

רשת מלונות פתאל כוללת כיום, לאחר המיזוג, 29 מלונות ברחבי הארץ, 18 מתוכם גם בבעלותה ומעסיקה 7,200 עובדים.

המותג פתאל יכלול פרישה ארצית של 7,500 חדרי אירוח, המצויים ב- 10 מלונות באילת, 5 בים המלח, 3 בירושלים, 4 מלונות בתל אביב, מלון בב"ש, מלון בחיפה, מלון בבת ים ו- 4 בטבריה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: