אא

דוד פתאל בכנס מיזוג מלונות אזורים ברשת מלונות פתאל: "מלון צריך להרוויח מוניטין ולא כסף"

פתאל, הבעלים של רשת המלונות הגדולה בישראל, הדגיש כי: "אנו מהווים כעת 20% מהשוק, ולכן אופן ההתנהלות שלנו יקבע, כיצד תיראה המלונאות בארץ".

Shutterstock Shutterstock
דוד פתאל כינס היום את מנהלי וסמנכ"לי המלונות של רשת אזורים תיירות, שרכש לפני מספר ימים, בכדי לשתף אותם בחזון שלו לגבי הרשת המאוחדת .

בדבריו אמר פתאל כי הוא מתרגש מכך שממלון אחד לפני 10 שנים הוא הגיע לרשת הגדולה ביותר בישראל עם 29 מלונות, רשת שהיא כמעט פי 3 מכל רשת אחרת בישראל, והוא מאמין כי למרות הגודל הרשת תמשיך להתנהל כקומנדו שמאפיין אותה, ולהגיע להישגים יפים . פתאל הדגיש בפני המנהלים את כובד האחריות: "כיום לאחר האיחוד אנו מהווים 20% משוק המלונות בישראל ובהתנהגות שלנו אנו נקבע כיצד ת,ראה המלונאות בישראל".

פתאל שיבח את ההתנהלות של מנהלי המלונות של אזורים, על כך שבתקופה, שבה לא ידעו מי הגוף שירכוש את החברה, המשיכו להתנהל ביעילות והגיעו לתוצאות כספיות יפות.

הוא ציין בפני המנהלים של הרשת המאוחדת כי הוא מאמין, ש"מלון צריך להרוויח מוניטין ולא כסף. לדבריו כסף זה לא הדבר החשוב ביותר, ומטרת המלון היא להשביח את המוניטין של החברה מאחר וזה מה שיחזיר את התיירים פעם אחר פעם".

פתאל, שבעת חתימה ההסכם, צירף למעשה לחברה 2500 איש, ציין בפני המנהלים כי הרשת מאמינה באנשים וביכולת לגדל אותם מבפנים. כראייה לכך, אף ציין פתאל כי הוא ימשיך לשתף את המנהלים ברווחים של החברה, כפי שעשה מדי שנה מאז שהקים את הרשת.

פתאל הודה בנאומו לצוות ההנהלה שלו: גדי פריבר, מנכ"ל הרשת, ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל השיווק , שמעון לוי, סמנכ"ל משאבי האנוש, וקרן כהן, העוזרת האישית שלו, שהולכים איתו מהיום הראשון, שיצא לדרך עצמאית והקים את החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: