אא

סיכום אליפות הקט-רגל כולל סרט וידאו וגלריית תמונות

ארקיע האלופה, אמדאוס המפתיעה ואל על שהרימה ידיים. סרט הווידאו בסוף הכתבה.

Shutterstock Shutterstock

האירוע, שהתקיים במתחם הגול טיים ביד אליהו, נפתח במשחק הצדעה לטובת המרכז הלאומי להשתלות, לעידוד החזקת כרטיס תורם 'אדי', בין נבחרת כוכבי עבר בכדורגל לבין נבחרת ענף התיירות, תעופה ומלונאות.

בנבחרת כוכבי העבר בכדורגל השתתפו: איל ברקוביץ', משה סיני, שורה אוברוב, אלון מזרחי, משה 'קיש' רומנו, יעקב אקהויז ושלום רוקבן. על כולם ניצח אברהם גרנט.

ענף התיירות העמיד נבחרת, בראשות מאמן מלונות 'רימונים', שרון יונה, שכללה את גיא רוזן, יו"ר ישראייר, ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, יואב קרני, סמנכ"ל קבוצת סיגנל טורס, אלון קצב מקשרי תעופה, ארז שקד מהשטיח המעופף, יאיר מזור מאופיר טורס, יניב גטרויד מארקיע ואורי דוד מאל על. במשחק המשעשע ניצחו הכוכבים 6 :3 .





בתום משחק הראווה התחרו 14 נבחרות מהענף על תואר אלופת ענף התיירות, התעופה והמלונאות לשנת 2009.

בדרך לתואר, בשלב המוקדמות, ארקיע הביסה בדרבי את נבחרת אל על 1:5, את הדקה ה-90 בתוצאה של 3:5, נתנה שישיה לאיזי שאטל וברבע הגמר ניצחה את נבחרת סיגנל טורס 6 :2. בחצי הגמר היא גברה על רשת רימונים 0:5, ובגמר ניצחה את אמדאוס 5 :0 וזכתה בצדק באליפות.

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, הכתיר את הנבחרת, שחגגה עם המנכ"ל גדי טפר. טפר המאושר אמר: "אני שמח מאד על הרוח הספורטיבית שהראו עובדי החברה. אני גאה מאד בזכייה של האליפות". טפר ציין כי העובדים יצ'ופרו על הזכייה באליפות.





המפתיעה הגדולה של האליפות היא נבחרת אמדאוס, שזכתה בליווי צמוד של המנכ"ל גדי מור. בשלב המוקדמות היא ניצחה 2:1 בפנדלים את רשת פתאל מלונות, וכן ניצחה באותו שלב את אופיר טורס בפנדלים 0:2. ברבע הגמר ניצחה אמדאוס את השטיח המעופף בפנדלים 1:2 ובחצי הגמר ניצחה את אל על 0:2. באמדאוס כיכבו: עמית פרנקו, ליאור כהן, שמוליק כהן ושימי בנודיס.

המנכ"ל גדי מור: "ההצלחה שלנו נובעת מהעובדה שהתייחסנו לדבר הזה בשיא הרצינות. שמוליק כהן מנהל המכירות של החברה היה הדרייבר. כל שבוע התאמנו ביום רביעי בגול טיים. אמנם אני חתמתי על הצ'קים, אבל החבר'ה לקחו את זה בשיא הרצינות. הדבר נתן את אותותיו. היה תיאום טוב יותר בין השחקנים וגם הכושר גופני היה משופר יותר". מור נזכר כי: "רק לפני שנתיים חטפנו 1:19 מאל על ובאליפות הזו ניצחנו אותם 0:2".





אגב, אל על ויתרה על ההתמודדות על המקום ה- 3 שנותר לרשת מלונות רימונים, בניצוחו של המאמן שרון יונה.





השטיח המעופף אמנם עפו בשלב רבע הגמר, אבל מבחינתם הנצחון החשוב באמת והאמיתי היה על קשרי תעופה 0:5 בשלב הבתים המוקדם.

מי שהפגינה את הכדורגל הטוב ביותר אחרי ארקיע הייתה נבחרת קבוצת ישראייר, שאף זכתה בתואר הנבחרת עם העידוד הגדול. הנבחרת, שאימן ערן קוליק יחד עם מוטי גבי ויוסי דדוש, ניצחה בבית המוקדם את אופיר טורס 0:3 והביסה את פתאל מלונות 1:6, אך ברבע הגמר הפסידה לאל על 0:2.





נבחרת "יש תיירות" הנמרצת קיבלה במשחק הראשון של האליפות תשיעייה ללא מענה מהשטיח המעופף, אך לא התייאשה מההפסד, ניצחה את קשרי תעופה 0:1 ועלתה לשלב רבע הגמר, שם נוצחה 0:4 ע"י נבחרת רשת רימונים.


סיגנל טורס זכתה בתואר הנבחרת המפתיעה של האליפות.

אגב, באליפות הזו היו גם פצועים. גיא מלמד סיים את האליפות עם קרע ברצועה הצולבת.
מי שעוד ראוי לציון הוא כרוז האליפות, שלומי בקשי ממשרד רדיוס, שליווה את האליפות לאורך כל היום בהתנדבות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אליפות הקט-רגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: