אא

משרד התיירות מציג את ישראל כארץ הקודש ובמרכזה ירושלים

שר התיירות הציג את תוכנית העבודה של המשרד לשנת 2010, לפיה יושקעו 15 מיליון שקלים בפיתוח תשתיות התיירות בירושלים וקידום אירועים תיירותיים בעיר. השר מיסז'ניקוב: "ירושלים היא המותג התיירותי המרכזי של מדינת ישראל, שמהווה מוקד משיכה מרכזי למרבית התיירים המגיעים לישראל".

Shutterstock Shutterstock
בשנה הקרובה ישקיע המשרד 15 מיליון שקלים במטרה לאפשר הגדלת נפח הפעילות התיירותית בירושלים, תוך ביצוע עבודות תשתית, שיאפשרו את הארכת שעות הפעילות והגדלת קיבולת האתרים, כך שתתאפשר כניסתם של תיירים רבים יותר לבקר בהם. בנוסף, יפעל המשרד לעידוד התיירות הנכנסת ותיירות הפנים, תוך הגברת המודעות לאירועים התיירותיים המתקיימים בעיר.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין: "ירושלים היא המותג התיירותי המרכזי של מדינת ישראל, שמהווה מוקד משיכה מרכזי למרבית התיירים המגיעים לישראל. במטרה לעמוד ביעד של מיליון תיירים נוספים תוך 3 שנים, אנו נשקיע במותג חשוב זה בשנים הקרובות כדי להפכו לאטרקטיבי גם לקהלים חדשים בעולם וגם בעבור המטייל הישראלי".

במסגרת אירועי "חמשושלים", אשר יפתחו בסוף השבוע הקרוב בבירה, בארגון עיריית ירושלים והתאחדות מלונות ירושלים, הקצו משרד התיירות והעירייה 350,000 שקלים כל אחד, לצורך פרסום ושיווק האירועים וכן לעידוד המטיילים והתיירים ללון במלונות העיר.

במסגרת האירועים יתקיימו סיורים מיוחדים בעיר, הופעות מוזיקה תיאטרון ואמנות רב תחומית, שווקי אומנים ומעצבים ססגוניים ואטרקציות תיירותיות, פסטיבל קולינארי ותפריטים בהנחות מיוחדות במיטב המסעדות ופעילויות מיוחדות לצעירים ולסטודנטים בשעות הלילה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: