אא

ידידות ורוח טובה בארוחה עם נציגי עמותת התיירות של לימסול

המשלחת הקפריסאית, שכללה את בכירי עיריית לימסול ועמותת התיירות של העיר וסביבתה, הציגה את מיטב האטרקציות התיירותיות של העיר והבטיחה לתיירים מישראל יחס חם ותנאים משופרים.

Shutterstock Shutterstock

ארוחת הצהריים החגיגית לנציגי סיטונאי התיירות מישראל הפעילים שנים רבות בקו ישראל - קפריסין, שנערכה במלון "דן" תל אביב, בהשתתפות נציגי עמותת התיירות של לימסול ונציגי עיריות ממחוז לימסול, הסתיימה ברוח טובה ובסימן המשך הידוק הקשרים הפורה.

בין הרמת כוסית יין וברכת ה'יאמאס' המסורתית, לבין ארוחת השף שכללה: רוסטביף של עגל ברוטב חרדל, פילה קוד צרוב, פוקצואי ואורז לבן, ולקינוח פרפה חלבה טוויל שומשום ותמר מהג'ול, התפנה ראש עיריית לימסול, אנדריאס גבריאלידאס, לראיון בלעדי לאתר התיירות 'פספורטניוז'.

איך אתה מסכם את ביקורכם בישראל?
"נהנינו מאוד מהביקור בארץ הקודש. אנו נמשיך לחזק את הקשר בין שתי המדינות. השכנות בינינו טובה מאד וקשרי התיירות הנמשכים לשביעות רצון עמנו, הידוע בהכנסת אורחים, משתלמת לישראל ולנו."

בעקבות היחסים המתוחים בין ישראל לטורקיה, אתם תורידו מחירים כדי להפוך את קפריסין ליעד מועדף על התייר מישראל?
"ערכנו פגישה עם נציגים מחברות התעופה הפועלות בקו ישראל קפריסין, בנוסף לפגישות עם מארגני הטיסות וסיטונאים ותיקים המשווקים שנים רבות את ארצנו. מנהלת לשכת התיירות שלנו, פואבה קאטסוריס, ציינה בפניהם, שממשלתנו הורידה את המע"מ למלונות ואגרות הנחיתה בנמלי התעופה. בינתיים יש בעיה עם חברת התעופה סייפרוס איירווייס, שעד לשעה זאת לא הוזילה את מחירי כרטיסי הטיסה. אני מאמין שנגיע בקרוב לפתרון הבעיה, כך שהתיירים מישראל יגיעו לארצנו בהמוניהם, כפי שעשו גם לפני צינון היחסים עם טורקיה."

איך אתם משווקים את קפריסין בישראל בזמן משבר כלכלי כלל עולמי?
"ידוע לי שנציגי משרד התיירות בקפריסין רואים בתייר הישראלי נכס חשוב. לכן אנו נערכים לערוך טקסי נישואין אזרחיים בערי קפריסין, במיוחד בפאפוס. אנו עומדים לבנות חבילות נופש לזוגות, שיכללו בתי מלון, טיסות, עריכת טקס הנישואין ובילויים, כולל חופי הים המקסימים, שיש לנו להציע במחירים סבירים."

אנדראס, בוא נרים כוסית יין נוספת לקשרי שכנות פוריים ומוצלחים.
אנדארס מחייך, מרים כוסית בפעם המי יודע כמה, ומברך: "יאמאס".

בסיום הארוחה החגיגית נראו ונשמעו מרוצים נציגי סיטונאי התיירות הבכירים, שהגיעו מ: כספי תעופה, קיי טורס, ארקיע, טופז טורס וכרמל שירותי תיירות, וכמובן, לואיזה וראקלאס, מנהלת לשכת התיירות של קפריסין בארץ, מ'עליית המדרגה', שהציגו בפניהם ובפני אנשי נציגי עמותת התיירות מלימסול, הן בארוחה החגיגית והן בכנס שנערך יום לפני כן, אף הוא במלון דן תל-אביב.













הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: