אא

"ארגון משפחות נרצחים ונרצחות" יקיים מפגשים באולם הכנסים של שרתון סיטי ברמת גן

בעלי המלון נענו לפניית הארגון, הפועל לשיקום ותמיכה במשפחות הנרצחים בפשעים פליליים, שחיפש אחר מקום גדול לקיום כנסי המתנדבים וגיבוש המשך הפעילות אחת לשבועיים, ואף העניקו שירותי תקשורת וכיבוד קל במהלך הפגישות, במטרה למשוך מתנדבים נוספים.

Shutterstock Shutterstock
לרה צינמן, יו"ר הארגון: "למרות שאנחנו ארגון ללא מטרות רווח התקשינו למצוא מקום מפגש מכובד, שיאפשר כינוס של מתנדבים, תמיכה ושיקום לצד גיבוש של אסטרטגיות פעולה חדשות. לאחר לא מעט תגובות שליליות הגענו בסופו של דבר למלון שרתון סיטי ברמת גן, שם קיבלו אותנו בזרועות פתוחות, חום ואהבה – ומציעים לנו את כל הדרוש לקיום הפגישות. מחוות מסוג זה רק מזכירות לנו את התמיכה שיש לפעילות שלנו בעם, והצורך לתמוך ולפתח את הפעילות – הנותנת מענה במקום בו קיים וואקום ביורוקראטי".

"ארגון משפחות נרצחים ונרצחות" הוקם על מנת לסייע למשפחות בדקות הקריטיות שלאחר מעשי רצח פליליים ולהעניק תמיכה רגשית, ליידע אותם בזכויותיהם וללוותם במהלך המגע עם המשטרה והשיקום. במסגרת פעילותו מפעיל הארגון קבוצות תמיכה בהנחיית מנחים מקצועיים, מקדם חקיקה למען הורדת רמת הפשיעה, מעלה קמפיין אינטרנטי להעלאת המודעות לצורך בבלימת האלימות, ומכשיר חברי הארגון במתן תמיכה לאחרים. הארגון אינו פועל למטרות רווח ופועל ללא תמיכה ממשלתית, והוא מסייע לאותן משפחות מדי שנה בהתנדבות. פגישות הארגון מתקיימות אחת לשבועיים במלון העסקים שרתון סיטי ברמת גן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: