אא

רבעון שלישי מוצלח למלונות דן מהפרשים בשער הדולר ושינוי במס החברות

בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח הנקי של החברה ב- 112.9 מיליון ש"ח לעומת 103.1 בתקופה המקבילה של 2008. הרווח הנקי ברבעון השלישי זינק ב- 235% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

Shutterstock Shutterstock
חברת מלונות דן פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של השנה. מהדוחות עולה כי הרווח הנקי בתקופה זו הסתכם ב- 82.735 מיליון ₪, לעומת 35.211 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

השינוי המשמעותי ברווחיות נובע מכך שחלק ניכר מההלוואות של החברה נקוב בדולרים או צמוד לדולר וברבעון השלישי של השנה השקל תוסף לעומת הדולר ב- 4.1%. החברה רשמה בתקופה זו הכנסות בגין הפרשי שער בסך של כ- 12.4 מיליון ש"ח לעומת הוצאות של כ- 5.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, גידול בסך 34 מיליון ש"ח ברווח הנקי ברבעון זה נובע מחוק, שהתקבל בחודש יולי השנה, הקובע הפחתה הדרגתית של שיעור מס החברות.

בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה בסך ההכנסות של החברה משירותים, שהסתכמו בכ- 593 מיליון ש"ח לעומת 637.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי של השנה נרשמה עליה קטנה בהכנסות משירותים, שהסתכמו ב- 246.8 מיליון ש"ח לעומת 242.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל של 2008.

הרווח התפעולי של החברה, לפני פחת ומימון, בתשעת החודשים הראשונים של 2009 ירד, והסתכם ב- 117.5 מיליון ש"ח לעומת 136 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

דירקטוריון החברה אישר היום את הארכת העסקתו של מנכ"ל החברה, עמי הירשטיין, בשנה נוספת, עד סוף 2010 בתנאים הקיימים ובתוך כך לשלם לו מענק שנתי בשיעור של 1% מהרווח התפעולי לפני פחת, מימון ומיסים, שמסתכם בינתיים, בתום הרבעון השלישי של השנה ב- 117.5 מיליון ש"ח. כמו כן הוחלט לחלק דיבידנד בסך של 40.6 מיליון ש"ח לבעלי המניות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: